اخبار

مشخصات کامل و نهایی هوآوی P9 بالاخره منتشر شد!

آخرین پرچم‌دار هوآوی که عضو جدیدی از خانواده سری P خواهد بود، در تاریخ ۶ آوریل رونمایی خواهد شد. مراسمی که قرار است یک رونمایی بزرگ از سوی هوآوی باشد. پیش‌تر تصاویر زیادی از این محصول در رسانه‌ها منتشر شده است، از دوربین دوگانه و باکیفیت آن گرفته تا تصاویری از شمای کلی این محصول.
gsmarena_002
اما بالاخره لحظاتی پیش لیست مشخصات کامل این اسمارت فون پیش از معرفی رسمی، در یکی از وب‌سایت‌های بنچمارک منتشر شد. البته این لیست مربوط به AnTuTu نبوده و از سوی GFXBench عرضه شده است.
جالب است بدانید لیستی که به تازگی منتشر شده است، با مشخصاتی که پیش از این از سوی انتوتو منتشر شده بود کمی تفاوت دارد، بنابراین به نظر می‌رسد که هوآوی، P9 را در چند نسخه متفاوت (به خصوص برای بازار بزرگ چین) عرضه کند.
در این وب‌سایت، اشاره شده است که P9 با یک نمایشگر ۵٫۱ اینچی Full HD عرضه می‌شود. قلب تپنده این پرچم‌دار چیپست اختصاصی این کمپانی یعنی HiSilicon Kirin 955 است. این پردازنده ۸ هسته‌ای از معماری big.LITTLE بهره برده و از ۴ هسته Cortex-A72 با فرکانس بیش از ۲٫۵ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 تشکیل می‌شود. رابط گرافیکی این پردازنده Mali-T880 بوده و در کنار آن نیز از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.
یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی P9 دیده خواهد شد. دوربین سلفی این محصول نیز ۸ مگاپیکسل قدرت خواهد داشت.
ییش از این AnTuTu اعلام کرده بود که این محصول همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. بنابراین احتمال دارد که این محصول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نسخه اولیه و پایه P9 باشد.
پیش از این موسسه FCC تایید کرده بود که P9 همراه با یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌متری عرضه می‌شود. آخرین پرچم‌دار هوآوی همراه با اندروید ۶٫۰ عرضه شده و از آخرین رابط کاربری این شرکت برخوردار خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که این محصول در اروپا با قیمت ۶۰۰ یورو عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست نسخه کامل‌تر این محصول چه قیمتی خواهد داشت؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا