اخبار

مشخصات گلکسی تب ۴ ادونس فاش شد

همان‌طور که می‌دانید مدتی زیادی نیست که شرکت سامسونگ پرچم‌دارهای سری گلکسی اس را روانه بازار کرده است. گویا معرفی محصولات سامسونگ تمامی ندارد و احتمالا یک تبلت جدید نیز در راه است. طبق اخبار جدیدی که منتشر شده، باید منتظر رونمایی از تبلت جدیدی به نام گلکسی تب ۴ Advanced باشیم.
 
در حال حاضر شرکت سامسونگ علاوه به بازار موبایل جایگاه خوبی در بازار تبلت هم دارد، اما وجود دستگاه جدید برای حفظ بازار امری اجباری است. همان‌طور که در ابتدای خبر اعلام کردیم نام این تبلت گلکسی تب ۴ Advanced بوده و مشخصات آن با شماره ساخت SM-T536 فاش شده است. آن‌طور که پیدا است نتایج بنچمارک این دستگاه در قالب یک فایل پی دی اف (PDF) در یکی از وب سایت‌های کره‌ای منتشر شده است.
طبق این اطلاعات، گلکسی تب ۴ Advanced دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱٫۳ مگاپیکسلی، باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپری و اندروید ۶٫۰ مارشمالو است.
سامسونگ از کلمه ادونس (advanced) برای نام‌گذاری آخر دستگاه‌های خود استفاده کرده و این کلمه اصولا پشتیبانی از LTE را نشان می‌دهد، اما طبق اطلاعات و تصاویر منتشر شده این دستگاه فقط از وای فای پشتیانی خواهد کرد، البته این مشخصات ناقص بوده و شاید مربوط به یک نسخه آزمایشی باشد.
اگرچه هنوز این تبلت به‌صورت رسمی معرفی نشده و مشخصات منتشر شده آن ممکن است که تنها شایعه‌ای بیش نباشد، همچنین قیمت دقیق گلکسی تب ادونس (Galaxy Tab 4 Advanced) مشخص نیست اما انتظار می‌رود که با قیمت مناسبی پا به بازار بگذارد. به هر حال اکنون باید منتظر انتشار اخبار رسمی درباره مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه گلکسی تب ۴ ادونس باشیم. نظر خود را در مورد این تبلت با ما در میان قرار دهید.
 
گلکسی تب 4 Advanced

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا