اخبار

مشخصات گلکسی نوت ۱۰e فاش شد

این بار سامسونگ با دست پر به میدان آمده و گوشی گلکسی نوت ۱۰e را معرفی و عرضه کرده است. کاربران از محصول جدید سامسونگ شگفت زده شده اند. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت، انرژی این محصول جدید را تامین می کند و باعث می شود که به مدت مدیدی قابل استفاده باشد.

البته تا قبل از معرفی و عرضه گوشی، اخبار و شایعات مختلفی در مورد  گلکسی نوت ۱۰e  در اینترنت منتشر شده بود و مشخص بود که این بار شرکت سامسونگ دست به ابتکار جدیدی خواهد زد. شماره مدل SM-N970 برای گوشی نوت ۱۰ و شماره مدل SM-N975  برای گوشی ۱۰ پرو  مشخص و پیش بینی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی GalaxyClub.nl  به باتری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ اشاره کرده است. کاربر می تواند با یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت، کارهای زیادی را با گوشی گلکسی نوت ۱۰e  به انجام برساند و این مقدار آمپر ساعت برای یک گوشی با این انداز صفحه نمایش خوب بوده و مشخص است که شرکت سامسونگ به خیلی از موارد و جزئیات توجه کرده و راحتی کاربر را به هنگام کار با گوشی مدنظر قرار داده و موجب شده تا کاربر بتواند با گوش به مدت زمان زیادی کار کند.  گلکسی نوت ۱۰e نسبت به نسخه قبلی خود شاخص تر و قوی تر است. یک باتری قوی تر به پایدار بیشتر گوشی کمک می کند تا کاربر بتواند در مدت زمان بیشتری با آن کار کند.

گلکسی نوت ۹ نسبت به این گوشی ضعیف بوده و باتری قوی تر نسبت به گوشی فعلی ندارد. دوربین گوشی به صورت عمودی قرار خواهد گرفت و چیدمان جدید نشان می دهد که سامسونگ تغییرات جدیدی را برای این گوشی مدنظر قرار داده است و وجود حفره در صفحه نمایش نشان می دهد که سامسونگ در تلاش است تا گوشی S10 به دفعات زیاد و در مدل های مختلف و مشابهی تولید کند. شاید مشتریان و کاربران سامسونگ از این گوشی لذت برده اند و شرکت سامسونگ دوست دارد که این بار این گوشی را در مدل های مختلفی عرضه کند.

البته نوآوری و ابتکار همیش خوب است و این که شرکت سامسونگ این بار با یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت و یک حفره درون تمایل به رقابت با سایر گوشی های مشابه خود را داشته باشد قدری شگف انگیز و تعجب بر انگیز است که کارهای زیادی انجام نداده و فقط به این دو ویژگی بسنده کرده است.

شاید سامسونگ دوست دارد که همه تغییرات در یک گوشی اعمال نکرده و در همه نسخه ها به صورت تکی یا دوتایی اعمال کند تا کاربران بیشتری بتوانند گوشی مورد نظر را خریداری کنند. اعمال همه تغیییرات سخت افزاری و نرم افزاری باعث خواهد شد تا گوشی با قیمت بالاتری به فروش برسد و این چندان به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد. کاربران دوست دارند که در هر گوشی که خریداری می کنند تغییراتی را شاهد باشند و به همین دلیل شرکت سامسونگ قدم به قدم نوآوری های خود را اعمال می کند تا در هر زمانی یک سر وگردن نسبت به بقیه بالاتر بوده و در صحنه رقابت حضور چشمگیری داشته باشد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا