اخباربرنامه و بازی

معرفی اپ : با این برنامه خوانندگی حرفه ای یاد بگیرید …

دانلود برنامه آموزش خوانندگی بصورت حرفه ای Voice Training Pro v40%اندروید
 
با دانلود نرم افزار Voice Training Pro v40 برای اندروید می توانید از برنامه های آموزشی این نرم افزار برای خوانندگی استفاده کنید ولذت ببرید.
 
این روزها خیلی ها دلشان می خواهد که خواننده شوند ولی به علت وجود موانع مختلف همچون هزینه های بالا و وقت نداشتن برای شرکت در کلاس های خاص خوانندگی از آن چشم پوشی می کنند، امروز با معرفی اپلیکیشن Voice Training Pro v40 میخ واهیم شما را به یک خواننده حرفه‌ ای تبدیل کنیم،
 
بله کاملا درست است و درست شنیدید با Voice Training Pro v40 می توانید توانمندی های خود را درخشان کنید.
 
اطلاعات کوتاهی از برنامه: امتیاز ۴٫۲ پلی استور را از آن خود کرده است و در نهایت با قیمت ۲٫۹۹ دلار به فروش می‌ رسد اما حالا می توانید آن را بصورت رایگان دریافت کنید.
سازنده برای حرفه ای شدن برنامه ساز پیانو را به صورت پیش فرض درون آن قرار داده است که شما می توانید با استفاده از آن یک اهنگ بی نظیر تهیه کنید و در نهایت صدای خود را روی آن ضبط کنید تا یک موزیک جالب برای گوش دادن آماده شود،مطمئناً یک کار فوق‌ العاده را شاهد خواهید بود.
 
به محض اینکه که ضبط صدا به اتمام برسد می توانید صدای ضبط شده خود را گوش کنید و در صورتی که از آن راضی نبودید حذفش کنید و یکبار دیگر صدای خود را ضبط کنید. قابلیت ضبط صدا برروی آهنگ های بی کلام از ویژگی های جالب Voice Training Pro است، اهنگ بی کلام خود را پیدا کنید و یا خودتان آن را بسازید و در نهایت آن را به اپلیکیشن معرفی کنید و حالا می توانید صدای خود را رویش ضبط کنید.
 
قابلیت مقایسه صدا نیز وجود دارد که ببینید صدا شما با دیگران چه تفاوتی دارد و از این روش می توانید برای تمرین و آموزش خوانندگی استفاده کنید. بعد از این که اهنگ را ذخیره کردید می توانید آن را از طریق شبکه های اجتماعی به طور مستقیم به اشتراک بگذارید.هم اکنون Voice Training Pro v40 را دانلود کنید و لذت ببرید.
 
پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این برنامه رو از دست ندهید
 
لینک دانلود
 
 
دانلود برنامه آموزش خوانندگی بصورت حرفه ای Voice Training Pro v40%اندروید
دانلود برنامه آموزش خوانندگی بصورت حرفه ای Voice Training Pro v40%اندروید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا