اخبار

معرفی بازی جدید Cut The Rope : Magic + دانلود برای اندروید و iOS

توسعه دهندگان شرکت Zeptolab به خوبی از میزان محبوبیت بازیشان در میان کاربران گوشی های هوشمند با خبرند،پس تعجبی نیست که به طراحی و توسعه سری جدید این بازی اقدام کنند.
خوشبختانه سری های قبل Cut the Rope به طور کاملا موفقی ظاهر شدند،پس انتظار می رود تا سری جدید بازی با نام Cut the Rope: Magic نیز این روال را ادامه داده و آمار دانلود قابل توجهی را به نمایش بگذارد.
 
 
همانند سری های قبل،شخصیت دوست داشتنی بازی یعنی OmNom به خوردن شکلات تمایل زیادی نشان می دهد،پس شما باید با بریدن طناب ها شکلات را به او برسانید.در این مسیر شما باید به دلیلی نامعلوم ستاره های موجود در فضا را به شکلات لمس دهید وگرنه به مراحل بالاتر دسترسی پیدا نخواهید کرد.
حال با ادامه بازی و بالاتر رفتن مراحل،انجام این دو کار با پیچیدگی روبه رو می شود و برای کسب ستاره و خوراندن شکلات به OmNom مجبور به حل معماهای گوناگون خواهید بود.اما در این سری همانطور که از نامش پیداست،در یک دنیای جادویی قرار دارید،پس OmNom می تواند به شکل های مختلف تغییر حالت داده تا معماهای مختلف موجود را حل کند.
 
 
maxresdefault
 
او می تواند تبدیل به یک گنجشک برای پرواز کردن،تبدیل به OmNomهای با سایزها مختلف برای عبور از دروازه های کوچک و یا بزرگ،تبدیل به یک موش برای تعقیب پنیر،تبدیل به یک ماهی برای شنا کردن و در آخر تبدیل به یک روح بشود که در این حالت اجسام مختلف می توانند از درونش عبور کنند.
برخی از ویژگی های این بازی در زیر به اختصار بیان شده اند:
– دنیای جادویی با گرافیک، صداگذاری و گیم پلی جدید
– صد مرحله ی بسیار زیبا و متنوع – مراحل جدید اضافه میشوند
– پنج راه مختلف برای وارد کردن شخصیت دوست داشتنی به دنیای جادویی
– سطوح رئیس برای به چالش کشاندن بیشتر شما
– گرافیک رنگارنگ با طراحی منحصر به فرد برای مجذوب سازی شما
 
دانلود برای اندروید از گوگل پلی
دانلود از آیتونز برای iOS

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا