اخبار

معرفی دو گوشی استثنایی توسط سونی تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی

احتمال می رود که سونی تا پایان سال جاری میلادی دو گوشی استثنایی معرفی کند. این شرکت در کنفرانس شانگهای، تمام جنبه‌های کسب‌وکار خود را پوشش داد که انتظار می‌رود با اجرای آن‌ها، دستیابی به سوددهی برای این شرکت در سال مالی ۲۰۱۸ میسر شود. یکی از بخش‌هایی که سونی در این کنفرانس به‌خوبی روی آن مانور داد، بخش گوشی‌ هوشمند این شرکت بود که به لطف در پیش گرفتن یک استراتژی مؤثرتر در تولید محصولات، اخیرا به سوددهی بازگشته است. علاوه بر این سونی تأیید کرد که برنامه عرضه‌ی دو گوشی هوشمند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ دارد.
باید ببینیم که سری جدید گوشی های معرفی شده توسط این شرکت به دنبال XZ پریمیوم خواهد بود و یا نقشه جدیدی برای اجرا کار خواهد داشت. این شرکت معمولا گوشی‌های برند اکسپریا را در نمایشگاه IFA برلین که امسال یکم سپتامبر برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند. بنابراین احتمال می‌رود که حداقل یکی از گوشی‌های بعدی سونی را در این کنفرانس مشاهده کنیم. با عرضه‌ی گسترده‌ی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم در اواسط سال جاری، احتمال می‌رود دو محصول آتی سونی مستقیما در رقابت با آن قرار گیرند و به همین علت احتمالا سونی آن‌ها را به‌عنوان یک خط پرچمدار دیگر عرضه خواهد کرد؛ شیوه‌ای که بسیاری از تولیدکنندگان مطرح دیگر نظیر سامسونگ و هواوی نیز در حال حاضر آن را به کار می‌بندند.
سونی احتمالا مثل یک سال گذشته عرضه گوشی های جدید خود را با تاخیر روبرو کند. با توجه به این مسئله و درحالی‌که دو پرچمدار جدید سونی به‌احتمال زیاد تا پیش از نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ رونمایی نخواهند شد، احتمالا برای خرید آن‌ها تا فصل تعطیلات باید منتظر باشیم؛ زمانی که معمولا برای سازندگان موبایل، فصل پرسودی بوده است.
البته با توجه به فراگیری OLED احتمال می رود که این نسل از گوشی های جدید ا این نمایشگر استفاده کنند. سونی اخیرا اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی دستگاهی با نسبت تصویر ۱۸:۹ ارائه کرده است؛ با این حال هنوز مشخص نیست که این مسئله با عرضه‌ی دستگاه‌های پیشرفته‌ی اکسپریا رخ خواهد داد یا باید انتظار تغییرات مهمی در طراحی داشته باشیم. جزئیات بیشتر در مورد خط تولید محصولات آینده این شرکت و تمرکز آن‌ بر محصولات پرچمدار، احتمالا در ماه‌های آینده فاش خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا