اخبار

معرفی ویوو ایکس ۶ و ایکس ۶ پلاس

سرانجام پس از هفته ها شایعه پراکنی و لو رفتن اطلاعات ، کمپانی چینی ویوو از پرچم داران جدید خود رونمایی کرد.ویوو در کنفرانس رسمی خود  در مرکز Beijing National Auqtics چین دو گوشی ویوو ایکس ۶ ( Vivo X6 ) و ویوو ایکس ۶ پلاس ( Vivo X6 Plus ) را با سخت افزاری قدرتمند معرفی کرد.ویوو ایکس ۶ به نمایشگری ۵.۲ اینچی مجهز شده و ایکس ۶ پلاس هم صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی دارد.
این دو گوشی به بدنه ای فلزی ، نمایشگر آمولد و سخت افزاری قابل رقابت با بهترین پرچم داران حال حاظر بازار ، مجهز شده و قیمتی مناسب روانه بازار خواهند شد.

ویوو ایکس ۶ ( Vivo X6 ) :

vivo-x6-1
ویوو X6 دارای ابعاد ۱۴۷.۹ در ۷۳.۸ در ۶.۶ میلی متر بوده و وزن آن ۱۳۵ گرم است. این گوشی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی سوپر امولد است. X6به پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی مدیاتک MT6752 با پردازنده گرافیکی Mali T760، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده است.
این گوشی دارای سنسور اثرانگشت بوده و از کارت حافظه میکرو اس دی، دو سیم کارت و اتصال ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. عکاسی این گوشی به عهده یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو است.

ویوو ایکس ۶ پلاس ( Vivo X6 Plus ) :

vivo-x6-plus
نسخه بزرگتر ویوو X6 به نام X6 Plus دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول اچ دی سوپر امولد، پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6752 با پردازنده گرافیکی Mali T760، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی از کارت حافظه میکرو اس دی و اتصال ۴G LTE پشتیبانی کرده و به سنسور اثر انگشت مجهز شده است.
کمپانی سازنده در دل این دستگاه چیپ صوتی ES9028 DAC گنجانده که برای نخستین بار است در دنیای موبایل ها شاهد آن هستیم. تراشه یاد شده با آمپلی فایر ES9603 و یک چیپ صدای فراگیر دیجیتال YSS-205X از شرکت یاماها نیز همراه است که کمک می کنند با محصول جدید Vivo صدای های-فای را از طریق یک اسمارت فون تجربه نماییم.

ویژگی های مشترک :

جنس بدنه ویوو X6 و ویوو X6 Plus از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم است، ویوو مدعی است که برای ساخت آن ۵۷ مرحله شامل پولیش دستی و حکاکی لیزری را طی کرده است. ویوو هم چنین مدعی است که کاربران می‌توانند از سنسورهای اثر انگشت این دو گوشی در زوایای ۳۶۰ درجه استفاده کنند و قفل گوشی با استفاده از اثر انگشت در کمتر از ۰.۴ ثانیه باز خواهد شد.
دوربین اصلی پرچم داران ویوو دارای قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز، HDR و دیافراگم f2.2 است.همچنین هر دوی این گوشی‌ها از رام اختصاصی ویوو به نام Funtouch OS استفاده می کنند که مبتنی بر اندروید ۵.۱ است.

قیمت و زمان عرضه :

هر دوی این گوشی‌ها از تاریخ هفتم دسامبر با قیمت خرده فروشی ۴۰۶ دلار برای ویوو X6 و ۵۰۰ دلار برای X6 Plus به بازار عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها در رنگ‌های سیلور، طلایی و صورتی به فروش خواهند رسید.در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این دو گوشی دعوت می کنیم :
 

Vivo-X6-and-X6-Plus_8

Vivo-X6-and-X6-Plus_5

Vivo-X6_2

Vivo-X6-and-X6-Plus_2

Vivo-X6-and-X6-Plus_3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا