اخبار

معرفی چند گوشی دیگر نوکیا توسط HMD تا پایان سال میلادی

دیروز شرکت HMD گلوبال اعلام کرد که تا پایان سال میلادی نوکیا اندرویدی بیشتری تولید خواهد کرد. با این وجود، نباید منتظر ورود تبلت‌های اندروید با برند این شرکت فنلاندی به بازار باشیم؛ زیرا تمرکز HMD در سال جاری میلادی، بر عرضه گوشی‎های هوشمند جدید نوکیا به بازار معطوف شده است و تبلت‎های اندروید، حداقل امسال در برنامه‎ این شرکت جایی ندارد.
هنوز هم در مورد نوکیا ۹ اطلاعات دقیقی در دست نیست و به طور قطع مشخص نشده است، اما شرکت اعلام کرده است که برای نام‌گذاری گوشی‎های هوشمند جدید این شرکت، از یک سیستم منطقی استفاده می‎شود. به همین جهت، گوشی‎های جدید نوکیا با نام‌گذاری متفاوتی پس از نوکیا ۶ یا قبل از نوکیا ۳ معرفی خواهد شد.
یکی از سؤالاتی که اغلب پرسیده می‌شود، عدم عرضه گوشی نوکیا ۴ است؛ شرکت سازنده، از نوکیا ۶، نوکیا ۵ و نوکیا ۳ رونمایی کرده است و همین موضوع باعث شده بسیاری گمان کنند که یک محصول میان‎رده دیگر نیز معرفی خواهد شد. با این وجود، رانتالا اعلام کرده است که عرضه نوکیا ۴ در دستور کار این شرکت قرار ندارد؛ زیرا عدد ۴ در کشورهای آسیایی، «نحس» است و اغلب از آن برای نامیدن محصولات جدید، استفاده نمی‌شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا