اخبار

معرفی گوشی هوشمند Meizu M5 در یک نگاه اجمالی

سری Meizu M5 یکی از نوادگان گوشی M3 است که شاید تعجب کنید که برای سری M4 چه اتفاقی افتاده است.یعنی این سری کجا رفته و چرا یک هو از M3 به M5 پریده اند؟جالب است بدانید که عدد ۴ در فرهنگ چینی بد یمن است و نحسی دارد!پس متوجه میشویم که چرا M4 وجود نخواهد داشت.
Meizu M5 شبیه به M3 نمی باشد،بهتر است بگوییم کمی شبیه به آن است اما با یک سری تغییرات جزییتغییری که بسیار قابل مشاهده است صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی آن است.بنابر این جدایی از سری M که صفحه های ۵ اینچی داشتند این گوشی نسل ۵ کمی بزرگتر شده ولی وضوح تصویر آن همان ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل باقی مانده است.
ظرفیت باطری ۳۰۷۰ میلی آمپر است.برای گوشی ای که ۱۰۰ دلار قیمت دارد M5 بسیار جذاب است.صفحه محافظ پشت این گوشی که با قالب پلی کربنات ساخته شده است شاید شما را گمراه کند که بدنه جنس فلزی دارد.
صفه جلوی آن کاملا مشکی است که یکی از ۴ رنگ ارائه شده از Meizu است.همچنین یک دستگاه تشخیص گر اثر اگشت نیز در این جلو قرار دارد.
ار نگاهی به سخت افزار این گوشی بیندازیم در می یابیم که که دو مدل ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که دومی ۳۰ دلار گرانتر می باشد.دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین دوم آن نیز ۵ مگاپیکسل
Meizu M5

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا