اخبار

معرفی HTC دیزایر ۱۰ پرو و HTC evo 10

معرفی HTC دیزایر ۱۰ پرو و HTC evo 10 در بازار هندوستان

 
معرفی HTC دیزایر 10
HTC دو مدل جدید خود را به نام دیزایر ۱۰ پرو و ۱۰ evo در هندوستان در معرض نمایش قرار داد.
مشخصات عمده HTC دیزایر ۱۰ pro صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p ،پردازنده مدیاتک هلیو p10 و ۴ گیگابایت رم همچنین فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی قابل گسترش ،دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی با دهانه f2.2 همراه با فکوس اتوماتیک لیزری و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه f2.2،سنسور تشخیص اثر انگشت،قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت و همچنین باطری ۳۰۰۰mAh می باشد.
مشخصات عمده HTC 10 evo صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p است که با شیشه Corning Gorilla Glass 5  پوشانده شده،پردازنده  Qualcomm snapdragon 810 و ۳ گیگابایت رم،۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش،۱۶ مگاپیکسل دوربین جلو با دهانه f2.2  و OIS و PDAF،دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با دهانه f2.4،مقاوم در برابر آب و خاک IP57،سنسور تشخیص اثر انگشت،اندروید نوقا ۷٫۰ و همچنین باطری  ۳۲۰۰mAh با قابلیت شارژ سریع ۲٫۰ می باشد.
در حال حاضر تنها گوشی HTC دیزایر ۱۰ پرو برای فروش در بازار جهانی عرضه خواهد شد.که احتمال می رود این غول هوشمند در اواسط دیماه به بازار عرضه شود.هنوز به طور قطع مشخص نیست که HTC 10 evo چه زمان و به چه صورت به بازار معرفی شود و در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.
هر دو مدل جدید این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی می باشد.شرکت HTC نیز به دسته شرکت هایی پیوسته که به دنبال سایز صفحه بالا و رزولوشن بالای ۱۰۸۰P هستند.این امر نشان گر این حقیقت است که آینده گوشی های هوشمند را باید در میان صفحات بالای ۵٫۵ اینچ و صفحات OLED یافت،همانطور که اپل نیز سنت شکنی کرده و  پیشتر قصد ارائه مدل آیفون ۸ خود در سایز صفحات بزرگتر با رزولوشن بالاتر و متفاوت از ورژن های قبلی داشته است.
انتظار می رود گوشی های HTC دیزایر ۱۰ پرو و ۱۰ evo با ورود به بازار ایران رقیب خوبی برای شرکت های بزرگ دیگر از جمله سامسونگ تلقی شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا