اخبار

معرفی گوشی HTC A9 قبل از پایان سال۲۰۱۵ میلادی

معرفی گوشی HTC A9 قبل از پایان سال2015 میلادی,معرفی گوشی HTC A9,گوشی HTC A9,HTC A9,اچ‌تی‌سی,HTC,HTC HERO,گوشی پرچمدار,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از معرفی گوشی HTC A9 قبل از پایان سال۲۰۱۵ میلادی خبر داده است ، HTC روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و پس از اعلام ضرر در گزارش مالی و افت شدید ارزش این شرکت، با معرفی گوشی پرچمدار جدید سعی در جبران ضررهای وارد شده دارد. چر ونگ، مدیر عامل این شرکت گوشی جدید را یک قهرمان خواند. انتظار می‌رفت پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی مهر ماه معرفی شود و خبرهای جدید منتشر شده خبر از آن می‌دادند که این شرکت سری M را رها کرده و پرچمدار بعدی خود را HTC O2 نام‌گذاری خواهد کرد. با اینکه در خبر مذکور، اطلاع دقیقی در مورد تاریخ عرضه داده نشده بود، اما با توجه به استفاده‌ی این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ را محتمل‌ترین تاریخ برای عرضه می‌توان متصور بود.

به علاوه شایعات دیگر خبر از معرفی گوشی دیگر با نام HTC Aero می‌دادند و این بار گزارش جدید حاکی از انتخاب نام HTC A9 برای این گوشی است و خبر از معرفی آن در سال ۲۰۱۵ میلادی می‌دهد که این موضوع می‌تواند استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را منتفی کند. این منبع مدعی است اچ‌تی‌سی در A9 از پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای Helio X20 استفاده کرده و بدنه‌ی آن مانند ام ۹ تماما از فلز خواهد بود. به علاوه این گوشی در دو رنگ طلائی و خاکستری تیره و قیمتی در بازه‌ی ۴۷۰ تا ۶۲۵ دلار عرضه خواهد شد.

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا