اخبار

موبایل وان پلاس ۳T احتمالا با سنسور سونی و اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه شود [شایعه]

طی چند وقت اخیر شایعاتی به گوش رسیده مبنی بر اینکه باید به زودی منتظر موبایلی جدید از سوی کمپانی وان پلاس به نام OnePlus 3S باشیم که حالا با نام دیگری jpj تحت عنوان OnePlus 3T از آن یاد می شود. به تازگی جزییاتی درباره این موبایل هوشمند پرچمدار منتشر شده و گفته می شود که دوربین اصلی آن از سنسور IMX398 سونی بهره مند خواهد بود.
سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX398 در موبایل های Oppo R9s و R9s Plus که هفته پیش معرفی شدند نیز مورد استفاده قرار گرفته و کمپانی Oppo مانور تبلیغاتی زیادی روی دوربین موبایل های خود که از گشودگی دهانه فریم f/1.7 بهره می برند داده است.
از آن جایی که OnePlus 3T (با شماره مدل A3010) قرار است مشخصات سخت افزاری قدرتمندتری نسبت به وان پلاس ۳ داشته باشد، انتظار می رود شاهد بهره گیری از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ در مدل جدید باشیم؛ هرچند که بعید است رم ۶ گیگابایتی وان پلاس با تغییری در مدل جدید مواجه شود.
بنابر گفته افشاگران وب سایت چینی Weibo، دستگاه جدید وان پلاس از نظر طراحی تفاوت فاحشی با مدل پیشین نخواهد داشت اما ارتقای قطعات سخت افزاری آن سبب خواهد شد تا ۸۰ دلار به قیمت ۴۰۰ دلاری فعلی وان پلاس ۳ اضافه شود. در نهایت باید افزود که OnePlus 3T احتمالاً به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا بهره مند خواهد بود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا