اخبار

موبایل Moto M لنوو به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری مجهز است [شایعه]

با وجود اینکه هیچ گونه اخبار رسمی تاکنون در مورد تلفن هوشمند بعدی لنوو به گوش نرسیده، اغلب مشخصات سخت افزاری و حتی تصاویر آن از طریق اینترنت فاش شده است.
بعد از انتشار عکس های بسیار واضح از موبایل Moto M موتورولا، حالا نوبت برخی دیگر از جزئیات قابلیت های این تلفن هوشمند رسیده.
گفته می شود موتو M اولین موبایل موتورولاست که به سنسور اثر انگشت مجهز شده و محل قرارگیری آن پشت بدنه یکپارچه دستگاه است.
علاوه بر این دستاورد جدید مشترک بین موتورولا و لنوو، به باتری عظیم ۵۱۰۰ میلی آمپری مجهز شده که پیش بینی می شود در حالت استندبای بیش از یک ماه عمر باتری برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

 
 

Photos-and-renders-of-the-Motorola-Moto-M-appear.jpg3-w600
این حجم باتری حدود ۴۷ درصد ار فبلت پیکسل اکس ال و حتی حدود ۷۵ درصد از آیفون ۷ پلاس بیشتر است.
سایر مشخصات هم که قبل از این فاش شده بود، به تجهیز چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون با فرکانس پردازشی ۲٫۰ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره داشته و همینطور سیستم عامل اندروید ۶٫۰ به صورت پیش فرض روی آن نصب گردیده است.
گفتنی است دوربین اصلی این تلفن هوشمند ۱۶ مگاپیکسل بوده و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. پیش بینی می شود موتو M تا میانه ماه دسامبر (اواخر آذر) معرفی و احتمالاً عرضه گردد.

 
 

motom-specs
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا