اخبار

موتورولا، Moto X 2017 را به عنوان اولین گوشی خود با دوربین دوگانه معرفی کرد

طی یک مراسم برگزار شده توسط موتورولا، جزییات گوشی جدید این شرکت به نام Moto X 2017 فاش شد.. هرچند شکل ظاهری کامل این گوشی هوشمند به‌روشنی مشخص نشده، اما می‌توان بخشی از طراحی ظاهری گوشی را به‌روشنی دید.
نکته روشن این است که Moto X 2017 از بدنه‌ی فلزی در کنار روکش شیشه‌ای بهره می‌برد که موتورولا از آن به‌عنوان ۳D Glass نام می‌برد. با توجه به اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد موتو ایکس ۲۰۱۷ بخشی از زبان طراحی ظاهری خود را از موتو Z این کمپانی عاریه گرفته است که از جمله‌ی آن می‌توان به دوربین دایره‌ای بزرگ در پشت گوشی اشاره کرد.
این که Moto X 2017 از دوربین دوگانه استفاده می کند، امتیاز جدیدی است که موتورولا به گوشی خود داده است اما هنوز اطلاعات مشخصی در مورد عملکرد این دوربین دوگانه یا اینکه چه سنسوری در آن مورد استفاده قرار گرفته است، در دست نیست؛ البته از این دوربین با عنوان یک دوربین هوشمند یاد می‌شود. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود موتورولا قابلیت‌های هوشمندی به دوربین گوشی خود اضافه کرده باشد.
همچنین در این گوشی استفاده ازاز IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار را یکی دیگر از جزییات آن نامید. ضمنا این گوشی از قابلیت هوشمند بهره می‌برد که منظور از آن، قرار گرفتن دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت خواهد بود.
جزییات ظاهری این گوشی هنوز کاملا فاش نشده است و یا حتی رندر خاصی از آن موجود نیست از این‌رو نمی‌توان در مورد وجود یا حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آن سخن گفت. از احتمالات مطرح‌شده در رابطه با موتو ایکس ۲۰۱۷ باید به بهره‌گیری از شارژ توربو اشاره کرد که از این طریق می‌توان باتری گوشی را در مدتی کم، تا اندازه‌ای شارژ کرد. همچنین انتظار می‌رود موتو ایکس ۲۰۱۷ از وجود درگاه USB نوع C بهره ببرد.
همچنین باید به نمایشگر ۵.۵ اینچی، باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، فوکوس خودکار لیزری، سنسور اثر انگشت در پنل جلویی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی و قیمت این گوشی هوشمند در دست نیست.
Moto X 2017

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا