اخبار

موتورولا موتو G4 پلاس به زودی از راه می رسد

در ماه ژانویه، یکی از مسئولان کمپانی لنوو از محصولات جدید موتورولا در سال جاری خبر داد و اعلام کرد که همه آن‌ها با سنسور اثرانگشت و صفحات نمایش حداقل ۵ اینچی ارائه خواهند شد. موتو G4 پلاس این کمپانی به‌زودی از راه می‌رسد.

موتو G4 پلاس

درحالی‌که هنوز نمی‌دانیم موتورولا موبایل (که در سال ۲۰۱۴ توسط لنوو خریداری شد) از تلفن‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد حالا نام دو مورد از آن‌ها لو رفته است: تنها چند هفته پس از لو رفتن نام موتو X3، حالا گفته می‌شود تلفن جدیدی با نام موتو G4 پلاس در راه است.
ایوان بلاس (Evan Blass) – یکی از لو دهنده‌های باسابقه و معروف – اخیراً تصویری را در توییت خود منتشر کرده است که نمایی از بخش جلو و پایین موتو G4 پلاس را نشان می‌دهد. متأسفانه این تصویر، اطلاعات زیادی را در خود جای نداده است، بااین‌حال تا حدی مطمئن هستیم که یک دکمه سخت‌افزاری در این تلفن تعبیه شده است. احتمالاً سنسور اثرانگشت نیز در درون این دکمه فیزیکی گنجانده شده است. اوایل این ماه نیز تصویری از یک تلفن موتورولا بدون نام منتشر شد که همچون این تصویر جدید شامل دکمه سخت‌افزاری می‌شد. در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم این یک موتو ایکس جدید است یا موتو G4 پلاس.
هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون مشخصات احتمالی موتو G4 پلاس منتشر نشده است. بااین‌حال چون تاکنون خبری از موتو G2 یا موتو G3 نبوده، این نام جدید تا حدی ما را گمراه کرده است. بااین‌حال موتورولا تاکنون سه نسل از سری موتو G خود را عرضه کرده است و می‌توان (تا حدی) این تصمیم را منطقی در نظر گرفت. اما در مورد پسوند پلاس باید بگوییم که احتمالاً پای یک نسخه معمولی با نام موتو G4 در میان است و نسخه پلاس صفحه‌نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت؛ احتمالاً مشخصات نسخه پلاس نیز بالاتر باشد.
از آخرین رونمایی موتورولا از تلفن‌های هوشمند خود حدود ۶ ماه می‌گذرد و زمان برگزاری رویداد جدید این شرکت فرا رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا