اخبار

مودم روتر ROG Rapture ایسوس با نرخ انتقال داده ۵٫۳ گیگابیت در ثانیه

ایسوس با روتر گیمینگ جدید خود یک قدم پا را فراتر گذاشت و به رقبا ثابت کرد که برای جذب گیمر ها باید چگونه رفتار کنند و چه چیزی را تولید نمایند؛ روتری که از سیستم چند ورودی – چند خروجی چندکاربره‌ی ۴×۴ (۴x4 MU-MIMO) برای جابه‌جایی بی‌سیم فایل با نرخ حداکثری ۵.۳ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند Asus ROG Rapture Tri-Band AC5300 نام دارد.
حال تمام جزئیات مربوط به این روتر در دسترس قرار گرفته است. Rapture GT-AC5300 یک روتر وای‌فای دوربُرد ۸۰۲٫۱۱ac است که با ۹ پورت اترنت گیگابیتی ترکیب شده است. این روتر از تجمیع لینک ۸۰۲٫۳ad پشتیبانی می‌کند تا بدین ترتیب کاربران بتوانند با ترکیب دو پورت اترنت، همانند یک شبکه‌ی متصل ذخیره‌سازی (NAS) خانگی، Throughout-put یا توان عملیاتی بالاتری برای دستگاه‌های متصل فراهم کنند.
موضوعی که ایسوس برای تولید این محصول به آن اشاره کرد این بود که کاربران بیشتر به مدیریت ترافیک نیاز دارد و این روتر همان‌طور که احتمالا شما انتظار دارید به همراه مجموعه‌ای از قابلیت‌های بازی‌محور مبتنی بر مدیریت ترافیک و کیفیت خدمات (QoS) عرضه می‌شود. دو نمونه از پورت‌های اترنت، با نام gaming LAN به ابزارهای گیمینگ اختصاص داده شده‌اند، این پورت‌ها ترافیک ابزارهای یادشده را نسبت به دستگاه‌های دیگر، در اولویت قرار می‌دهند.
روتر ROG Rapture از قابلیت Game Boost نیز پشتیبانی می‌کند؛ این سرویس خودکار می تواند به طور هوشمند تشخیص دهد که چه داده هایی مربوط به بازی است و آن ها را در اولیوت قرار دهد. کاربران قابلیت‌های مبتنی بر شبکه‌ی ROG Rapture را از طریق مرکز بازی ROG یا ROG Gaming Center مدیریت خواهند کرد. ایسوس مدعی است استفاده از این مرکز برای گیمرهایی مناسب خواهد بود که صرفا می‌خواهند بازی کنند و علاقه‌‌ای به صرف زمان زیاد برای مدیریت شبکه‌شان ندارند.
ایسوس وعده می‌دهد که تنظیمات مرسوم شبکه تنها با یک کلیک کنترل خواهند شد. تایوانی‌ها قابلیتی موسوم به Game Radar نیز برای این روتر در نظر گرفته‌اند که زمان پینگ سرورهای بازی را به نمایش می‌گذارد. ایسوس پشتیبانی از شبکه‌ی خصوصی گیمرهای WTFast را به روتر گیمینگ خود اضافه کرده است تا بدین ترتیب کاربران علاوه بر اینترنت به این شبکه‌ی خصوصی نیز دسترسی داشته باشند. قیمت این دستگاه ۴۰۰ دلار خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا