اخبار

میت ایکس هوآوی در نزدیکی عرضه

میت ایکس، اولین تلاش شرکت چینی هواوی در زمینه گوشی های هوشمند تاشدنی می باشد که با سرو صدای زیادی و در کنفراس جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی شد. همزمان با این موضوع سامسونگ نیز از اولین گوشی تاشدنی خود با نام گلکسی فولد پرده برداری کرد. اما در یک اتفاق ناگهانی فولد سامسونگ در یک عرضه آزمایش با مشکلات جدی در زمینه صفحه نمایش روبرو شد. همین موضوع باعث شد که مسئولان هواوی با نگرانی هایی روبرو شوند. به این ترتیب اعلام کردند که به منظور جلوگیری کردن از سرنوشت مشابه برای میت ایکس، قصد دارند که بررسی های بیشتری را بر روی آن انجام دهند. اما اخیرا آقای والتر جی، مدیر بخش تجاری مشتریان اروپای غربی شرکت هواوی با انجام گفتگویی با TechRadar اعلام کرده است که این گوشی هوشمند درحال سپری کردن مرحله آزمایش نهایی خود می باشد، ولی با این حال نمی تواند تاریخ قطعی را درباره عرضه آن به کاربران اعلام کند.

همزمان با این موضوع مسئولان سامسونگ نیز با تاخیر دوگانه در عرضه گلکسی فولد، بیان کرده اند که ۲۰۰۰ دستگاه گلکسی فولد به مرحله تست نهایی رسیده و به زودی به بازار عرضه خواهند شد. به این ترتیب پیش بینی می شود که در آینده ای نزدیک طرفداران گوشی های هوشمند تاشدنی بتوانند به خواسته خود برسند. البته این موضوع را درنظر باید داشت که این گوشی ها به هیچ وجه ارزان نبوده و دارای قسمت بالایی هستند.

گذشته این موضوع، باید بدانید که سرانجام با دستور دونالد ترامپ نام هواوی از لیست سیاه تحریم ها خارج شده و تمامی شرکت های آمریکایی می توانند که همکاری های خود را با این مجموعه از سر بگیرند. از سمتی هواوی نیز می تواند دوباره بازار آمریکا را با ارائه گوشی های جذاب خود شگفت زده کند. با آماده شدن گوشی های هوشمند مختلف این شرکت نظیر، میت ایکس، میت ۳۰ پرو، میت ۲۰ آیکس و غیره که از طراحی و مشخصات بسیار خوبی بهره می برند، می توان پیش بینی کرد که این غول چینی بازگشت شکوهمندانه ای به بازار داشته باشد.

هواوی میت ایکس در حالت تبلت دارای یک صفحه نمایش ۸ اینیچ از نوع OLED می باشد که وضوع تصویر ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل را از خود ارائه می کند. این گوشی هوشمند در قلب تپنده خود یک تراشه کایرین ۹۸۰ را در کنار ۸ گیگابایت رم را حس خواهد کرد. گفتنی است که این گوشی هوشمند داری دوربینی ۴۰ مگاپیکسلی بوده که توانایی فیلمبرداری ۲۱۶۰ پیکسل را داراست. میت ایکس به صورت پیش فرض به اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز شده و با قیمت ۲۳۰۰ یورو روانه بازار می شود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا