اخبار

میت بوک ایکس پرو در رنگ رزطلایی

هوآوی میت ایکس پرو، یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار می باشد که چند ماه از معرفی آن می گذرد. هواوی این این لپتاپ را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلونا در کنار تعداد زیادی از محصولات خودش معرفی نمود که تا به این لحظه با استقبال خوبی مواجه شده است. اخیرا این شرکت اعلام کرده است که علاقه مندان به خریداری میت ایکس پرو از این پس می توانند رنگ صورتی طلایی را نیز سفارش دهند.

جاب است بدانید که هواوی، میت ایکس پرو را از تاریخ ۱۷ آوریل  در کشور چین در دسترس علاقه مندان قرار داد. از آن تاریخ تا به امروز افرادی که تصمیم به خریداری کردن این لپتاپ داشتند، تنها دو رنگ Deep Gray و Moon Silver را در مقابل خود داشتند. اما از امروز خریداران می توانند یک رنگ جدید را نیز در نظر داشته باشند. صورتی طلایی گزینه جدیدی است که هواوی در اختیار کاربران قرار داده و به نظر می رسد به این ترتیب خانم‌ ها نیز به خریداری کردن از علاقه مند شوند.

هواوی میت ایکس دارای یک صفحه نمایش ۱۳.۹ اینچی از نوع TPS Ultra FullView بوده که نسبت تصویر ۳:۲ را با وضوح تصویر ۳K به کاربران ارائه می کند. همچون مدل قبلی بدنه این دستگاه به صورت یکپارچه و فلزی بوده و به روش ساب پاشی رنگ آمیزی گردیده است. در این مدل نیز سنسور اثرانگشت حفظ شده و در کنار آن یک دکمه روشن خاموش نیز به آن اضافه شده و وب کم این لپ ‌تاپ برای امنیت بیشتر بین کلیدهای کیبورد قرار گرفته است. این موضوع به کاربران این امکان را می دهد که در زمان های نیاز آن را مخفی کنند. البته در کنار این موارد هواوی قابلیت Share 3.0 One Touch را نیز برای انتقال ساده فایل ها به این محضول اضافه کرده است.

این لپتاپ زیبا برای برقراری ارتباط به نسل پنجم بلوتوث و دو آنتن مجهز گردیده که امکان ارتباط بی سیم را به شما می دهد. هواوی Matebook X Pro چهار اسپیکر با ویژگی Dolby Atmos، دو درگاه USB Type-C، یک درگاه USB Type-A و یک درگاه جدید Thunderbolt 3 دارد. برای تامین انرژی این لپتاپ، هواوی یک باتری با ظرفیت ۷۵۶۵ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که توانایی ۱۳ ساعت شارژدهی برای مشاهده ویدیو، ۱۴ ساعت شارژدهی کار کردن معمول و ۱۲ ساعت وب گردی را به کاربران می دهد.

گفتنی است که هواوی علاوه بر موضوع رنگ دستگاه، محدودیتی را نیز برای ارائه مدل های مختلف از میت ایکس پرو در کشور چین لحاظ کرده است. اگرچه این لپتاپ دارای چهار مدل با سخت افزار های مختلفف می باشد، اما هواوی تنها یک نسخه با پردازنده Core i5، ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی و کارت گرافیک Nvidia MX250 عرضه کرده که قیمتی ۸۹۹۹ یوان یا ۱۳۲۰ دلاری دارد.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا