اخبار

میت ۱۰ خود را برتر از نوت ۸ می داند

هواوی با هشتگ تبلیغاتی Beyondthegalaxy به دنبال یک جور کل کل خودمانی بین میت ۱۰ و گلکسی نوت ۸ است. با این که هوز هیچ گونه تصویر و یا تیزر رسمی از میت ۱۰ معرفی نشده است، اما هواوی قصد دارد به زودی این حرکت را به نمایش عموم بگذارد.
طبق گزارش ، به نظر می رسد که میت ۱۰ کم حاشیه ترین گوشی حال حاضر جهان خواهد بود و لبه های آن تقریبا ۰ است! در گزارش‌های مختلف، گفته می‌شود که هواوی در حال ساخت دو مدل از گوشی هوشمند میت ۱۰ است. در مدل معمولی این محصول حاشیه‌های نمایشگر در حد گوشی‌های معمولی دیگر بازار است و گفته می‌شود که مدل پرو از طراحی بدون حاشیه بهره خواهد برد.
در این تیزر تبلیغاتی تاریخ ۱۶ اکتبر، زمان رونمایی از میت ۱۰ معرفی شده است. گوشی هواوی میت ۱۰ نسل جدید و جایگزین گوشی هوشمند هواوی میت ۹ خواهد بود. برای یادآوری اشاره می‌کنیم که هواوی میت ۹ در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شده است. افزون بر این باید توجه داشت که این گوشی هوشمند در واقع به عنوان فبلت پرچم‌دار هواوی شناخته می‌شود. شایان ذکر است که این فبلت، اولین گوشی هوشمند هواوی است که به پردازنده‌ی جدید پرچمدار کرین ۹۷۰ این کمپانی مجهز خواهد بود.
به نظر می رسد که حتی با مشخص نشدن ابعاد دقیق این گوشی، باز هم می توان پیش بینی کرد که اندازه صفحه آن ۶٫۳ اینچ باشد. میت ۱۰ به احتمال زیاد به یک نمایشگر با کیفیت کیو اچ‌دی مجهز خواهد بود. افزون بر آنچه گفتیم، سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی، اندروید نوقا خواهد بود که مثل همیشه به رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به ایموشن یو‌آی مزین می‌شود.
با این حال انتظار داریم در زمان معرفی از میت ۱۰ آن ها بتوانند از اندروید اوریو ۸٫۰ بر روی این گوشی استفاده کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا