اخبار

میت ۱۰ پورش دیزاین لوکس معرفی می شود

شرکت هواوی قصد دارد که از میت ۱۰ ، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰  لایت در ۲۴ مهرماه رونمایی کند. از طرفی امروز اعلام شده که نسخه سوم این گوشی ها به نام میت ۱۰ پورش دیزاین که بخش لوکس و گرانقیمت این سری حساب می شود نیز به همراه این سه سری معرفی شود.
تا پیش از افشای این فایل‌ها، عرضه‌ی میت ۱۰ «پورش دیزاین» تنها در حد گمانه‌زنی بود و هیچ سندی برای تأیید این ادعا وجود نداشت؛ با این‌حال، رویه مذکور با فاش شدن فایل‌های فرم‌ور یک گوشی جدید هواوی تغییر یافته است.
منبع انتشار آن، تأیید می‌کند یک فایل فرم‌‏ور با نام «BLA-AL00-porsche-cn» توسط هواوی توزیع شده است و این فایل، تأیید می‌‏کند که نسخه «پورش ادیشن» میت ۱۰ به بازار عرضه می‌شود. همچنین طراحی میت ۱۰ پورش دیزاین بر مبنای گوشی میت ۱۰ پرو خواهد بود که قابل انتظار بود. به منظور اثبات این ادعا، می‌توان گفت که طراحی گوشی میت ۹ پورش دیزاین که بر مبنای گوشی میت ۹ پرو بوده است و به همین جهت، منطقی خواهد بود که میت ۱۰ پورش دیزاین نیز طراحی بر مبنای میت ۱۰ پرو (Mate ۱۰ Pro) داشته باشد.
از طرفی به نظر می رسد که میت ۱۰ لایت که به نام های نوا ۲i و آنر ۹x نیز از آن یاد می شود در تاریخ مشخص شده رونمایی شود.البته این مدل ممکن است با نام‌های مختلفی به فروش برسد.
هر سه  مدل میت ۱۰ پرو ، میت ۱۰ پورش دیزاین و میت ۱۰ از نظر طراحی سخت افزاری در یک رده قرار میگیرند.با این‌حال از نظر طراحی، میت ۱۰ با میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین متفاوت است.
همچنین انتظار داریم که گوشی‌های جدید از سری میت ۱۰، با شش گیگابایت حافظه رم عرضه شود. البته مدتی پیش، شایعاتی مبنی بر عرضه فبلت میت ۱۰ پرو با هشت گیگابایت حافظه رم منتشر شده بود که صحت آن‌ در حال‌حاضر، مشخص نیست.
گفته می‌شود فبلت میت ۱۰ پرو با نمایشگر کشیده و حاشیه‌های باریک عرضه خواهد شد؛ در صورتی‌که میت ۱۰ نیز چنین طراحی داشته باشد، انتظار داریم حسگر اثرانگشت در هر سه گوشی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین به پنل پشتی منتقل شود. شرکت هواوی دیروز با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده بود که لنزهای لایکا در سری مدل‌های پرچمدار میت ۱۰ از جمله نسخه معمولی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به کار گرفته خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو نیز روی تمامی مدل‌ها نصب خواهد شد و پوسته‌ی اختصاصی EMUI نیز رابط‌کاربری را شخصی‌سازی می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا