اخبار

میزان فروش اولیه میزو ام ۵ در ۲۴ ساعت اول، همگان را شگفت زده کرد

فروش اولیه میزو ام ۵ (Meizu M5) با ثبت سفارش در کمپانی چینی هنوز در روزهای آغازین خود به سر می‌برد، اما یک رکورد هیجان انگیز بر جای گذاشته است. با وجود معرفی گوشی‌های هوشمند گوناگون توسط کمپانی‌های مختلف در مدت زمان اخیر، به نظر می‌رسد میزو ام ۵ موفق‌تر از بقیه عمل کرده و هوش و حواس مشتریان را در کشور سازنده ربوده است. بالغ بر ۴٫۳ میلیون ثبت سفارش برای دریافت این گوشی در حالی که تنها ۲۴ ساعت از زمان رسمی شدن این فرآیند می‌گذشت ثبت شده است.

میزان بالای فروش اولیه میزو ام ۵

کمپانی‌های چینی، در حالی که زمانی معروف به تولید اجناس بی‌کیفیت و کم ارزش بودند، با تلاش شبانه روزی توانستند نظر بازار جهانی را نسبت به خود عوض کرده و مشتریان زیادی برای خود دست و پا کنند. شاید اولین کمپانی چینی که در دنیای گوشی‌های هوشمند به یک رقیب سرسخت تبدیل شد، کمپانی هوآوی بود، اما بعد از آن سازندگان دیگری همچون شیائومی و میزو نیز در سطح جهانی محبوببیت زیادی کسب کردند. میزان فروش اولیه میزو ام ۵ می‌تواند تنها یک نمونه برای نشان دادن وضعیت کمپانی‌های چینی در بازار جهانی باشد.
برای اشاره به سخت افزار میزو ام ۵ به طور خلاصه‌وار، باید به صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰، تراشه مدیاتک MT6750 با پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز، سیستم عامل Yun OS (بر پایه اندروید)، باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین پشتی ۱۳ و سلفی ۵ مگاپیکسلی و پشتیبانی از کارت حافظه و دو سیم کارت همزمان آن اشاره کنیم. همانند رویه‌ای که خیلی از کمپانی‌های امروزی دنبال می‌کنند، این محصول نیز در دو نسخه، یکی با رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دیگری با رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. شاید بتوان دلیل میزان فروش اولیه میزو ام ۵ را در قیمت آن به نسبت سخت افزار ارائه شده پیدا کرد، چون مدل بالاتر ۱۳۲ دلار و مدل پایینتر تنها ۱۰۳ دلار قیمت گذاری شده‌اند.
در نظر داشته باشید که فروش اولیه میزو ام ۵ ، به میزان ۴٫۳ میلیون دستگاه تنها در ۲۴ ساعت اول، هر چند جذاب و باور نکردنی، تنها ثبت سفارش توسط توزیع کنندگان برای عرضه این مدل در بازار را شامل می‌شود و تعداد کاربرانی که خیلی قبل‌تر میزو ام ۵ را پیش خرید کرده بودند، از آن مستثنی شده است. طبق برنامه کمپانی سانده، از ۷ نوامبر (۴ روز دیگر) توزیع این گوشی آغاز شده و از ۱۱ نوامبر، نخستین سری دستگاه در دست کاربران دیده خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا