اخبار

بیشترین میزان فروش The Witcher 3: Wild Hunt روی پلتفرم پی سی بوده است

شاید جای تعجب زیادی نداشته باشد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt، که جایزه بهترین بازی سال را از مراسم The Game Awards سال گذشته دریافت نمود، بیش ترین فروش خود را روی پلتفرم پی سی تجربه کرده است. لازم به ذکر است که نسخه نخست سری بازی The Witcher، در انحصار کامل پلتفرم پی سی قرار داشت و نسخه بعدی آن، با فاصله ای ۶ ماهه بعد از نسخه پی سی، روی پلتفرم اکس باکس ۳۶۰ منتشر شد.
مارکین ایوینکی، مدیر عامل استودیوی لهستانی CD Projekt RED، به تازگی در مصاحبه با یکی از فعالان وب سایت یوتوب، خبر فروش بالای نسخه پی سی The Witcher 3: Wild Hunt را اعلام کرده و گفته: «صنعت کنسول های بازی، به صورت حقیقی از زمان عرضه پلی استیشن ۲ آغاز شد و بعد با ورود اکس باکس ۳۶۰ تکمیل شد.پیش از این پلی استیشن در دسترس هرکسی نبود و اسباب بازی گران قیمتی با بازی های گران قیمت تر برشمرده می شد.»
یادم می آید که در همان زمان، من ساخت و نشر چند بازی برعهده داشتم  و پلی استیشن ۲ تازه داشت در میان مردم محبوبیت می یافت. با این حال، پی سی از همان ابتدا تا به امروز، با صلابت به کار خود ادامه می دهد. بیشترین فروش بازی Witcher روی پی سی بوده؛ هرچند که فروش کنسولی هم واقعا خوب است.
اگرچه سری بازی Witcher در چند سال اخیر طرفداران کنسولی خاص خود را یافته، اما شکی نیست که اکثر مخاطبان را پی سی گیمرها تشکیل داده اند. بنابراین، فروش بالای این فرنچایز و نیز نسخه سوم آن روی پلتفرم پی سی، کاملا منطقی است. البته فراموش نکنیم که Wild Hunt عملکردی بی نظیر روی کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان هم داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا