اخبار

میزو M6 نوت معرفی شد

میزو M6 نوت دیروز معرفی شد تا اولین گوشی باشد که از پردازنده های کوالکام استفاده می کند. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ در قلب رایانش خود بهره می برد.
میزو ام ۶ نوت از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‎کند. در زیر نمایشگر، سنسور اثرا نگشت جای گرفته است که به عنوان دکمه هوم نیز عمل خواهد کرد و با اعمال ژست‌های حرکتی مختلف روی این دکمه، می‌توانید به صفحه اصلی بازگردید یا بین برنامه‌ها جابه‎جا شوید.
این گوشی دومین گوشی از سری گوشی های میزو است که دارای دوربینی با دو لنز است. البته برای یک گوشی میان رده دارا بودن چنین سیستمی بسیار عالی است.
میان‌رده جدید شرکت میزو به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX362 سونی با لنز F1.9 و پیکسل‌هایی به بزرگی ۱.۴ میکرومتر مجهز شده و سنسور دیگر، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی است که کمک می‌کند با گوشی میزو ام ۶ نوت، تصاویری با افکت بوکه به ثبت برسانید. در تصویربرداری در شرایط نوری نامناسب برای تصویربرداری، می‌توانید روی فلاش LED چهارتایی در بالای دوربین اصلی دوگانه حساب باز کنید؛ همچنین فناوری Dual Pixel تنها ۰.۰۳ ثانیه زمان لازم دارد تا روی سوژه مد نظر فوکوس کند.
دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل با دهانه لنز f/1.8 است. همچنین قدرت تصویربرداری این گوشی ۱۰۸۰p خواهد بود.
سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۱.۲ با پوسته اختصاصی Flyme OS 6.0 شرکت میزو روی گوشی میزو ام ۶ نوت نصب خواهد بود. ظرفیت باتری این مدل میان‎رده، ۴۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت است و به لطف پشتیبانی از فناوری mCharge، می‎توانید باتری را به سرعت شارژ کنید.
شرکت میزو، ام ۶ نوت را در سه مدل با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.
این گوشی در سه مدل ۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود که هر کدام محدوده قیمتی بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ دلار را دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا