اخبار

می میکس ۲ در عرض چند دقیقه به فروش رفت

شیائومی اعلام کرد که فبلت جدید و استثنایی این شرکت در عرض چند دقیقه در چین به طور کامل به فروش رفت. آن‌طور که اعلام شده، بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر گوشی شیائومی میکس ۲ را پیش‎خرید کرده‌اند. پیش‌تر نیز اعلام شد که ۲۵۰ هزار نفر برای خرید شیائومی میکس ۲ ثبت‌ نام کرده‌اند؛ البته این موضوع لزوماً به معنای پرداخت هزینه برای پرچم‌دار بدون حاشیه جدید شیائومی نیست.
می میکس ۲ دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی به همراه کیفیت تصویر FullHD اسوشرکت شیائومی همچنین تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام را با هشت هسته پردازشی، برای گوشی بدون حاشیه جدیدش در نظر گرفته است تا قدرت پردازشی می میکس ۲ افزایش پیدا کند.
این گوشی استثنایی دارای دو مدل ۶ و ۸ گیگابایتی است که نسخه رم ۶ آن دارای تنوع بیشتری است. شرکت شیائومی، نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم را در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد؛ این در حالی است که می میکس ۲ با ۸ گیگابایت رم، تنها در یک مدل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و بدنه سرامیکی عرضه می‎شود.
این مدل که از یک دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی با ماژول IMX386 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال چهار محوره، فلاش LED دوگانه و تصویربرداری HDR برخوردار است، می‌تواند حداکثر فیلم‌هایی با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. برای ثبت تصاویر سلفی، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است.
شیائومی می میکس ۲ از یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند که می‎توانید آن‌ را به سرعت با استفاده از فناوری شارژ سریع ۳.۰ کوالکام شارژ کنید. سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰ که با پوسته‌‏ی MIUI 9 شخصی‌سازی شده است، روی گوشی می میکس ۲ نصب خواهد بود.
نسخه قدرت‌مند می میکس ۲ با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به قیمت ۵۱۰ یورو در بازار عرضه خواهد شد و نسخه گرانتر آن ۷۰۰ یورو قیمت دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا