اخبار

نام پرچم دار بعدی اچ تی سی ، وان ام ۱۰ خواهد بود !

اولین شایعات پیرامون پرچم دار بعدی اچ تی سی، چند ماه پیش منتشر گردید.زمانی که گفته می شد سال آینده اچ تی سی پرچم دار خود را با پسوند M معرفی نخواهد کرد و احتمالا این گوشی اچ‌تی‌سی وان O2 نام خواهد داشت.بعد از آن نام رمز این گوشی با عنوان پرفیوم ( Perfume ) فاش شد.حالا اما باز هم داستان تغییر کرده و در اطلاعات جدیدی که منتشر شده است ، گفته می شود گوشی رده بالای سال ۲۰۱۶ این کمپانی ، اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) نام خواهد داشت.همچنین علاوه بر مشخصات فنی احتمالی این گوشی ، در این خبر آمده است که اچ تی سی وان ام ۱۰ همچنان با بدنه ای آلومینیومی طراحی شده و به اندروید ۶.۱ و نسخه جدید رابط کاربری سنس مجهز خواهد بود.
این گزارش را فاش‌کننده‌ی معروف  LlabTooFeR منتشر کرده که براساس آن اچ‌تی‌سی‌ وان M10 قرار است جایگزین اچ‌تی‌سی وان O2 که مدت‌ها پیش شایعات آن به گوش می‌رسید شود. گویا اچ‌تی‌سی خودش متوجه این مطلب شده که بهتر است برای عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی خود همان خط تولید M را پیش بگیرد و نیازی به نام جدید برای ساخت پرچم‌دار بعدی نیست. از دیگر شایعات منتشر شده در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی می‌توان به اندروید ۶.۱ برای این گوشی اشاره کرد که گوگل هنوز آن را به طور رسمی معرفی نکرده است.
احتمال اینکه گوگل قصد معرفی این نسخه از اندروید به این زودی‌ها داشته باشد بسیار کم است. حتی گفته می‌شود نام جدیدی نیز برای این نسخه از اندروید در نظر گرفته نشده چراکه اندروید ۶.۱ دچار تغییرات خیلی زیادی نسبت به اندروید مارشمالو نخواهد شد. پس اگر اچ‌تی‌سی قصد داشته باشد که پرچم‌دار بعدی خود را به نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز کند باید تا اواسط سال ۲۰۱۶ منتظر بماند.

بر اساس اطلاعات غیر رسمی ، پرچم دار بعدی اچ تی سی ( HTC One M10 ) با مشخصات زیر روانه بازار خواهد شد:

  • صفحه نمایش : ۶ اینچی با رزولوشن ۲K
  • پردازنده : چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
  • رم : ۳ یا ۴ گیگابایت
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل با فلاش LED دوگانه و قابلیت فیلم برداری ۴K
  • دوربین سلفی : ۸ مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰P
  • باتری : ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • جنس بدنه : آلومینیوم
  • سیستم عامل : اندرید ۶.۱ مارشمالو با نسخه جدید رابط کاربری اچ تی سی سنس

به‌هر‌حال هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی توسط اچ‌تی‌سی مانده و فعلا نمی‌توان به شایعات و خبرهای منتشر شده در مورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با قاطعیت نگاه کرد. بهتر است کمی صبر کنیم تا ببینیم اچ‌تی‌سی در نهایت خبری را در مورد پرچم‌دار بعدی خود منتشر می‌کند یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا