اخباربررسی‌ تخصصی

نبرد تن به تن: مقایسه سرعت و مولتی تسکینگ اکسپریا Z5 و گلکسی S6

وقتی نام یک گوشی هوشمند از خانواده Z به میان می آید، بسیاری به دنبال مقایسه ویژگی ها و قابلیت های آن با دیگر رقبا هستند. از بین تمامی گوشی های هوشمند هم رده با گوشی های سری Z، شاید هیچکدام به اندازه سری S سامسونگ، مقایسه را جذاب نکنند!
بحث سرعت و مولتی تسکینگ، امروزه در بین گوشی های هوشمند زیاد مطرح میشود. عوامل زیادی در اجرای سریع برنامه ها موثر هستند. در این بین پردازنده و رم بیشترین تاثیر را دارند. همچنین بهینه سازی نرم افزاری نیز شرط مهم در اجرای سریعتر برنامه ها و به طور کلی سیستم عامل است.
اکسپریا Z5 و گلکسی S6 Edge هر دو از رم ۳ گیگابایتی بهره مند هستند. اما پردازنده ای متفاوت در دل این دو دستگاه قرار گرفته است. هر دو اجرا کننده سیستم عامل اندروید بوده اما رابط کاربری آنها زمین تا آسمان با یک دیگر تفاوت دارد. پس تمامی این ها میتواند در جذاب تر کردن این رقابت موثر باشد.
ویدئویی که در ادامه تماشا خواهید کرد، مقایسه ای از سرعت اجرای برنامه های مختلف و به طور کلی مولتی تسکینگ است. هر دو دستگاه در اجرای برنامه ها سرعت خوبی از خود نشان میدهند. در برخی بخش ها اکسپریا Z5 و در برخی دیگر گلکسی S6 Edge برتر از دیگری است. اما این که در نهایت کدام دستگاه پیروز میدان خواهد شد را با تماشای ویدئو متوجه خواهیم شد
 
لینک دانلود
 
منبع : xperian.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا