اخبار

نرم افزار تلفن گوگل تماس های اسپم را فیلتر می کند

نرم افزار تلفن گوگل

در سال ۲۰۱۸ میلادی قرار داریم و هنوز با این همه پیشرفت در زمینه فناوری مجبور به سرو کار داشتن با تماس های اسپم و رباتی هستیم. خوشبختانه اگر کاربر اندروید هستید خبرهای خوبی برای شما داریم. نرم افزار تلفن گوگل به تازگی قابلیت جدیدی را عرضه کرده است که به موجب آن می توان شمار تماس های اسپمی که بر روی تلفن همراه هوشمند شما نمایان می شوند را تا حد بسیار زیادی کاهش داد. با این حال احتمال دریافت پست صوتی هنوز وجود دارد که البته راهکارهای مبارزه با آنها بسیار بیشتر از تماس های صوتی است. این نرم افزار هم اکنون تنظیماتی را در خود جای داده است که تماس های اسپم را تشخیص داده و آنها را به صورت خودکار به پست صوتی ارسال می کند.

مطالب مرتبط

اپلیکیشن اندازه گیری گوگل برای تمام دستگاه‌هایی که از ARCore پشتیبانی می‌کنند، منتشر شد!
نسخه جدید اپلیکیشن نقشه گوگل قابلیت های متنوعی را شامل می‌شود
آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی
لازم به ذکر است که این قابلیت تنها بر روی تماس هایی کار می کند که نرم افزار تلفن گوگل آنها را به عنوان اسپم شناسایی کند اما در چنین شرایطی تلفن شما زنگ نمی خورد و حتی اعلانی از تماس از دست رفته نیز در کار نخواهد بود. البته تماس گیرنده های اسپم هنوز می توانند به شما پست صوتی ارسال کنند که می توان آنها را از تاریخ تماس ها بررسی کرد اما حتی آن نیز اعلان و نوتیفیکشنی به جا نمی گذارد و به این ترتیب اختلالات تماس های اسپم تقریبا معدوم می شود.
زمانی که آخرین نسخه نرم افزار تلفن گوگل را نصب کردید می توانید با ورود به منوی تنظیمات به بخش شناسه تماس گیرنده و اسپم مراجعه کنید و هر دوی این گزینه ها (Caller ID & Spam) را روشن کنید و به این ترتیب از این پس با نوتیفیکیشنی قرمز رنگ می توانید از تماس های اسپم دریافتی مطلع شوید.
با این حال ممکن است در برخی مواقع تماس اسپم خاصی به تلفن شما راه پیدا کند و تشخیص این نرم افزار را دور بزند. در این هنگام می توانید با ورود به بخش تماس های اخیر و انتخاب تماس اسپم یاد شده آن را به نرم افزار گزارش دهید و به این ترتیب به قوی تر شدن هر چه بیشتر این سیستم کمک کنید.

مطالعه بیشتر

هواوی با فناوری شارژ سریع خود، سریع‌ترین سرعت شارژ را ارائه خواهد کرد
روش رفع مشکل توقف ناگهانی اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید
تصویر جدید از قاب طلایی رنگ گوشی سونی اکسپریا XZ۲ پریمیوم فاش شد
نسخه جدید اپلیکیشن نقشه گوگل قابلیت های متنوعی را شامل می‌شود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا