اخبار

نرم افزار Outlook برای اندروید به روز رسانی شد

نرم افزار Outlook برای اندروید به روز رسانی شد

کمپانی محبوب و خوشنام مایکروسافت بار دیگر نسخه نرم افزار Outlook برای تلفن های همراه هوشمند اندروید را به روز رسانی کرد. این به روز رسانی جدید نیز مانند هر به روز رسانی دیگر ویژگی ها و بهبودسازی های جدیدی را به این نرم افزار می افزاید. با این حال اگر چه به روز رسانی یاد شده واقعا از دسته به روز رسانی های اصلی و اساسی برای این نرم افزار نیست اما ویژگی اصلی ارائه شده در آن می تواند کارکرد نرم افزار یاد شده را بهینه سازی کرده و بهبود بخشد.
این قابلیت در واقع افزودن افزونه های تقویم به نرم افزار یاد شده است که به کاربران Outlook اجازه می دهد تا این افزونه ها را بر روی دستگاه های اندرویدی خود مشاهده کنند. شما هم اکنون به عنوان یک کاربر Outlook می توانید تصاویر جاسازی شده را مشاهده کرده و این افزونه ها را به صورت مستقیم از جزئیات رویداد در نرم افزار event details باز کنید.
البته مایکروسافت در این به روز رسانی قابلیت چندان جدیدی اضافه نکرده است با این حال این کمپانی بهبودهای عملکرد و برطرف سازی نقص های خاصی را با دانلود و نصب به روز رسانی یاد شده به کاربران نوید داده است که تمامی آن ها به منظور بهینه کردن نرم افزار محبوب Outlook برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید انجام شده است.
با این وجود خبر خوب در این رابطه این است که این بسته به روز رسانی جدید Outlook برای اندروید هم اکنون در گوگل پلی استور برای دانلود همگان قرار گرفته است پس اگر شما نیز یکی از کاربران پر و پا قرص این نرم افزار هستید هم اکنون می توانید به روز رسانی یاد شده را از پلی استور دانلود کرده و پس از تکمیل فرایند نصب از ویژگی های جدید آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا