اخبار

نسخه آزمایشی اندروید مارشمیلو برای تلفن‌های اکسپریا Z3، Z3 Compact و Z2 سونی ارائه شد

در روز گذشته سونی نسخه بتای اندروید مارشمیلو را برای  تلفن‌های هوشمند اکسپریا Z3، Z3 Compact و Z2 خودش به طور ناگهانی ارسال کرد. کاربران تلفن‌های مذکور می‌توانند از طریق برنامه Xperia Beta اقدام به دریافت این بروزرسانی آزمایشی نمایند. سونی عنوان کرده که به زودی نسخه نهایی این سیستم عامل را برای تلفن‌های خودش ارائه خواهد کرد.
کمپانی سونی سخت مشغول است تا اندروید مارشمیلو را برای کاربرانش به ارمغان آورد. طبیعتاً این انتظار می‌رفت که تازه ترین نسخه سیستم عامل گوگل را در تلفن‌های هوشمند اکسپریا زد۵، زد۵ کامپکت و زد۵ پرمیوم ببینیم اما خب تلفن‌های قدیمی این کمپانی مانند Z3، Z3 Compact و یا حتی Z2 ممکن بود حتی این نسخه را دریافت نکنند.
روز گذشته سونی اعلام کرد که نسخه آزمایشی اندروید مارشمیلو بر روی سه مدل تلفن ذکر شده در بالا قابل دسترس است اما برای عرضه نسخه نهایی نیازمند زمان است. در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی نسخه نهایی مارشمیلو برای این سه تلفن هوشمند خانواده اکسپریا عرضه خواهند شد. سونی این بروزرسانی را تنها در اختیار کاربران عضو برنامه Xperia Beta قرار داده است. بنابراین در صورتی که می خواهید این بروزرسانی را دریافت کنید، حتما باید در آن ثبت نام نمایید.
این نسخه آزمایشی چند ماه پیش به صورت خیلی محدودی و برای کشور‌های سوئد، دانمارک، نروش، آلمان، بریتانیا و چندین کشور اروپایی دیگر عرضه شده بود. حالا سونی موبایل نسخه آزمایشی از اَندروید ۶.۰.۱ را با شماره ساخت ۴۸۶ برای تلفن‌های ذکر شده عرضه کرده است. عرضه این بروزرسانی از روز گذشته و بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی توسط سونی در حال انجام است.
کاربران تلفن‌های هوشمند سونی نه تنها به تازه‌ترین ویژگی‌های گوگل مانند اپلیکیشن Doze مجهز شده اند، بلکه خود این کمپانی نیز در نرم افزار‌های خودش تغییرات بسیار مثبتی را اعمال کرده است که منجر به بهبود کارایی تلفن هوشمند نیز خواهد شد.
 

andorid 6 sony xperia3andorid 6 sony xperia2andorid 6 sony xperia

منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا