اخبار

نسخه جدید OxygenOS، وان پلاس ۶ را با مشکل افزایش مصرف باتری مواجه می‌کند

بر اساس گزارش‌های مختلف، نسخه جدید OxygenOS که برای وان پلاس ۶ منتشر شده، باعث می‌شود مصرف باتری این دستگاه افزایش یابد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
وان پلاس (OnePlus) چندی پیش نسخه جدید سیستم عامل Oxygen را برای وان پلاس ۶ منتشر کرد. حال کاربران وان پلاس ۶ که دستگاه خود را به این نسخه بروزرسانی کردند، متوجه وجود یک باگ در آن شده‌اند. این باگ باعث می‌شود که مصرف باتری دستگاه افزایش یابد. اگر شما نیز از کاربران این تلفن هوشمند هستید، باید بگوییم که با بروزرسانی دستگاه خود به نسخه ۵.۱.۸ از OxygenOS دستگاه شما نیز به این مشکل برخورد خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

چنین موضوعی برای کاربران وان پلاس ۶ می‌تواند یک خبر ناراحت کننده باشد. اما باید توجه داشت که تمام کاربران نیز بعد از بروزرسانی دستگاه خود، با این مشکل رو به رو نشده‌اند. در انجمن وان پلاس مبحثی در این خصوص تشکیل شده و بسیاری از کاربران وان پلاس ۶ مشکل خود را در این انجمن مطرح می‌کنند. اما از سوی دیگر، افرادی نیز در این فروم حضور دارند که اعلام کرده‌اند مشکل مذکور برای دستگاه آن‌ها به وجود نیامده و بعد از بروزرسانی، مصرف باتری دستگاه‌شان افزایش نیافته است.
وان پلاس
وان پلاس به زودی این مشکل را بررسی خواهد کرد و اگر چنین باگی وجود داشته باشد، باید کاربران وان پلاس ۶ منتشر نسخه جدیدی از OxygenOS برای دستگاه خود باشند. با این اوصاف اگر تاکنون دستگاه خود را به این نسخه آپدیت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که دست نگهدارید تا وان پلاس نسخه جدیدی را منتشر کند یا اینکه اعلام نماید که نسخه قبلی بدون مشکل است.
اگر شما نیز از کاربران وان پلاس ۶ هستید و دستگاه خود را به نسخه جدید OxygenOS بروزرسانی کرده‌اید، وجود یا عدم وجود مشکل فوق در دستگاه خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها به ما و کاربران موبایلستان اطلاع دهید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا