اخبار

نسخه ی تحت وب Outlook می تواند فایل های GDrive و Facebook را وارد کند

مایکروسافت علاقه ی بسیاری به گسترش دادن سرویس های خود دارد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که نسخه ی تحت وب سرویس Outlook این شرکت با فیسبوک و گوگل درایو همگام خواهد شد.

اگر شما از نسخه های اندرویدی و یا iOSای این برنامه استفاده کرده باشید حتما خبر دارید که می توانید این برنامه را با حساب کاربری گوگل درایو خود لینک دهید. حال این قابلیت برای نسخه ی تحت وب این سرویس در دسترس است و شما می توانید فایل های ضمیمه را باز کرده و یا حتی درون رابط کاربری این سرویس به ویرایش اسناد بپردازید. همه ی آن چیزی که شما لازم است انجام دهید این است که بر روی آیکون ضمیمه کلیک کرده و ورود گوگل را انتخاب کنید. پروسه ی انجام این کار زمانی که شما قصد ارسال تصاویر فیسبوک خود را نیز داشته باشید، تقریبا یکسان است و فرق آنچنانی ندارد.
اگر قصد ارسال تصاویری را به یکی از دوستانتان که زیاد از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کند، داشته باشید این قابلیت جدید سرویس Outlook بسیار به کارتان می آید. کافی است بر روی آیکون ضمیمه کلیک کنید و وارد شوید. زمانی که تنظیمات این کار را انجام دادید، می توانید تصاویری را که در Outlook.com آپیود کرده اید را مشاهده کنید. پس از آن می توانید انتخاب کنید که قصد به اشتراک گذاری چه مواردی را با دیگران دارید. در آخر نیز باید بگوییم که مایکروسافت جستجوی ضمیمه ها در میان انبوهی از ایمیل ها را بسیار ساده کرده است.  اگر شما نیاز به پیدا کردن فایل ضمیمه ای خاص در ایمیلی از دوستان و همکاران خود در میان انبوهی از ایمیل ها را داشته باشید، کافی است بر روی منوی کشویی که کنار سطر موضوع قرار دارد کلیک کرده و تمامی فایل های ضمیمه ای را که در مکالمات خود استفاده کرده اید را ببینید.
 
outlook-gdrive

منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا