اخبار

نسخه ی طلایی وان پلاس ۳ تا اواخر ماه اینده نخواهد امد

ساعاتی پیش خبری مبنی بر اینکه نسخه ی طلایی وان پلاس ۳ تا اواخر ماه اینده نخواهد امد منتشر شد.
همانطور که میدانید کمپانی OnePlus اعلام کرده است که این گوشی برای طرفداران خود یک تلفن هوشمند است که دارای ترکیبی از طراحی هوشمند ،مشخصات قدرتمند و برچسب قیمت مناسب است.
همچنین گفته شده است که علاوه بر نسخه ی نفره ایی این گوشی نسخه ی طلایی ان نیز عرضه خواهد شد اما امروز در توییتر Carl Pei اعلام کرد که این نسخه در زمانی که ما انتظار داشتیم عرضه نخواهد شد و مدت زمانی کوتاه به تعویق خواهد افتاد.
همانطور که میدانید نسخه ی اصلی این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده ی چهار هسته ایی به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی طراحی شده است که احتمالا نسخه ی گلد این گوشی نیز با همین مشخصات قدرتمند عرضه شود .
Carl Pei در مورد زمان عرضه ی نسخه ی طلایی OnePlus 3 اعلام کرده است که شاید این نسخه در نیمه ی دوم ماه ژوئیه مصادف با اواخر تیر ماه و اوایل مرداد ماه عرضه شود. در مورد قیمت این نسخه ی جدید هم باید بگوییم که انتظار میرود در حدود ۴۰۰ دلار عرضه شود چرا که در حال حاضر نسخه ی نقره ایی این گوشی به چنین قیمتی به فروش میرسد.
 
نسخه ی طلایی وان پلاس 3 تا اواخر ماه اینده نخواهد امد.
با وجود اینکه عرضه ی نسخه ی طلایی این گوشی بیش از یک ماه به تعویق افتاد ولی ما هنوز در مورد این نسخه کنجکاو هستیم و امیدواریم که گزینه ی دوم این گوشی نسبت به نسخه ی اصلی بیشتر در دسترس قرار بگیرد و فروش خوبی را تجربه کند . همچنین این تاخیر در عرضه ی این گوشی میتواند نشان از این باشد که این نسخه در تعداد محدودی عرضه خواهد شد .
 
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا