اخبار

نسخه ۱ ترابایتی سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ در دسترس قرار گرفت

شرکت مایکروسافت در طی این هفته طیف وسیعی از سخت افزارهای جدید را اعلام کرد، این شرکت نسخه ۱ ترابایتی با پردازنده Core i7 سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ را به همراه قلم گولد سرفیس پن معرفی کرد. اکنون آخرین، قدرتمند ترین و به روزترین سخت افزارهای سرفیس اکنون در دسترس قرار گرفته اند، نسل ششم پردازنده Core i7 همراه با رم ۱۶ گیگابایتی یک قدرت خیره کننده را به ارمغان می‌آورد. این سه دستگاه اکنون از طریق فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه رسمی مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است.
Surface-Pro-4
نسخه ۱ ترابایتی سرفیس پرو ۴ با قیمت ۲۶۹۹ دلار با مشحصات سخت افزاری به روز شده در دسترس قرار گرفته است، همچنین سرفیس بوک جدید هم با قیمت ۱۴۹۹ دلار در فروشگاه آنلاین مایکروسافت به نمایش گذاشته شده است. مایکروسافت درباره سرفیس بوک متن زیر را منتشر کرده است.

لپ‌تاپ سرفیس بوک عملکرد بالا و قدرت استثنایی را دارد، وزن آن ۱۵۱۶ گرم بوده و اندازه صفحه نمایش آن ۱۳٫۵ اینچ PixelSense با وضوح ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است، رنگ‌های واقعی در صفحه نمایش کالیبره شده وو کنتراست بالا را به همراه تابش خیره کننده به ارمفان آورده است.

gold-Surface-Pen
قلم جدید  Gold Surface Pen اکنون در کشورهای کانادا، دانمارک، فنلاند، ایتالیا، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، و ایالات متحده آمریکا با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده است که با دستگاه‌های سرفیس ۳، سرفیس پرو ۳، سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک سازگاری دارد. مایکروسافت درباره قلم Gold Surface Pen متن زیر را منتشر کرده است:

قلم جدید سریفس پن همانند استفاده از یک قلم روی کاغذ طبیعی و لذت بخش است که سر دیگر آن وظیفه پاک کننده را بر عهده دارد. این قلم دارای ۱,۰۲۴ سطح فشار است که در زمان استفاده تاثیر بسیاری دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا