اخبار

نسخه iOS مسنجر واتس اپ آپدیت شد: فایل های گیف ارسال و ویرایش کنید

نسخه آی او اس مسنجر واتس اپ (WhatsApp) اینک به کاربران خود قابلیت ارسال فایل های گیف را می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید فایل های گیف را ویرایش کرده و تغییراتی نظیر اضافه کردن ایموجی و نوشته بر روی آن‌ها اعمال کنید. هم اکنون این نسخه در اپ استور قرار گرفته است.
شرکت واتس اپ طی هفته جاری سرویس پیام رسان خود را با به‌روزرسانی جدیدی روبه رو ساخت که بر اساس آن قابلیت دریافت و ارسال فایل های گیف از طریق خود این نرم افزار مهیا شد. هرچند مسنجر واتس اپ در این مورد خیلی دیر عمل کرده است؛ چرا که بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان دیگر، پیش از این قابلیت پشتیبانی از فایل های متحرک گیف را به ارمغان آورده‌اند.
 
نسخه iOS مسنجر واتس اپ آپدیت شد
 
بزرگترین قابلیت جدیدی که شما می‌توانید با استفاده آن از مسنجر واتس اپ خود لذت بیشتری را ببرید، بی‌تردید همین قابلیت دریافت تصاویر با فرمت گیف است. با توجه به این که شاید پیدا کردن فایل های متحرک GIF سخت و زمان‌بر باشد، واتس اپ قادر است در کتابخانه بزرگ Giphy به جستجو پرداخته و به شما در پیدا کردن و ارسال فایل مورد نظرتان کمک خواهد کرد.
به نقل از Inquirer، مسنجر واتس اپ خیلی دیر به بازی فایل های گیف وارد شد، اما ویژگی‌های جذاب دیگری را نیز علاوه بر پشتیبانی ساده از این تصاویر به کاربرانش ارائه می‌کند که در هیچ کجای دیگری نمی‌توان آن‌ها را دید. مسنجر واتس اپ اینک میزبان یک ویرایشگر GIF است که به شما قابلیت اضافه کردن کپشن، استیکر، نقاشی و ایموجی به این انیمیشن‌ها را می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید زمان پخش این فایل‌ها را نیز به میزان دلخواه خود بالا ببرید.
علاوه بر این همراه با نسخه جدید مسنجر واتس اپ شما قادر خواهید بود تا در آیفون و یا آیپد خود، ویدیوهای دلخواهتان را به فایل های گیف ۶ ثانیه‌ای تبدیل کرده و برای دوستان خود ارسال کنید. یکی دیگر از جذابیت‌های نسخه جدید مسنجر واتس اپ ، تبدیل تصاویر لایو آیفون به فابل های گیف است که می‌توانید با استفاده از لمس سه بعدی از آن‌ها لذت ببرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا