اخبار

نسل دوم نوکیا ۶ با پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ عرضه خواهد شد

نسل دوم نوکیا ۶ با پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ عرضه خواهد شد
به نظر می‌رسد که شرکت نوکیا به‌خوبی به روال عرضه منظم تلفن‌های همراه هوشمند بازگشته است و نسل بعدی سری نوکیا ۶ قرار است تا در سال ۲۰۱۸ میلادی با پردازنده نیرومند شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۶۶۰ روانه بازار شود.
تلفن‌های همراه جدید شرکت نوکیا به نحوی طراحی شده‌اند که محصولی مانند نوکیا ۶ به‌عنوان حد میانه محصولات میان رده و سطح پایین بازار باشد. با این شرایط عرضه نسل بعدی این تلفن همراه هوشمند اندرویدی توسط شرکت نوکیا چندان عجیب به نظر نمی‌رسد و به همین دلیل نیز اخبار جدیدی درباره مشخصات این محصول به رسانه‌ها راه یافته است.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نوکیا ۶ مدل سال ۲۰۱۸ به پردازنده‌ای به‌مراتب بهتر از نسل فعلی خود مجهز خواهد بود. نسل فعلی نوکیا ۶ از پردازنده اسنپ دراگون ۴۳۰ بهره می‌برد ولی نسل جدید این تلفن همراه قرار است تا با پیشرفتی برجسته از مدل اسنپ دراگون ۶۶۰ بهره‌مند باشد. هر دو مدل این پردازنده‌ها از ۸ هسته تشکیل شده‌اند ولی اسنپ دراگون ۶۶۰ به‌مراتب نیرومندتر از اسنپ دراگون ۴۳۰ است و این امر موجب می‌شود تا نوکیا ۶ به محصولی در سطح همراه‌های میان رده و حتی اندکی بالاتر از آن‌ها بدل شود.
همچنین گفته می‌شود که نوکیا ۶ مدل سال ۲۰۱۸ قرار است تا با رم ۴ گیگابایتی به بازار عرضه شود که این رم و این پردازنده می‌تواند موجب بهبود کیفیت این محصول در سطحی بسیار بالاتر از انتظار شود. بر اساس شایعات منتشر شده، حافظه داخلی در نظر گرفته شده بر روی این محصول نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود.
البته این اطلاعات شامل طراحی اولیه نوکیا ۶ مدل سال ۲۰۱۸ هستند و ممکن است در مراحل طراحی و ساخت این محصول شاهد تغییر تعدادی از آن‌ها باشیم ولی به‌احتمال فراوان پردازنده یاد شده به یکی از ارکان این تلفن همراه هوشمند بدل خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد که نوکیا به دنبال گزینه‌ای دیگر برای نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸ برود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا