اخبار

نصب دوربین چهارگانه در هواوی نوا ۵ پرو

رسانه ها به رندرهای هواوی نوا ۵ دسترسی یافته اند. رنگ بدنه محصول براساس این رندرها مشخص شده است. قرار است که این گوشی در تاریخ ۵ ژوئن معرفی و عرضه شود. البته تا بحال در مورد این گوشی اخبار و شایعات زیادی منتشر شده است. رنگ بدنه محصول مشخص شده است. شاید این گوشی در مدل های نوا۵، نوا ۵پرو و نوا ۵ i عرضه شود. رنگ بدنه نوا ۵ پرو به رنگ های نارنجی، مشکی و سبز و بنفش خواهد بود. حافظه داخلی دستگاه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ و رم ۸ گیگ خواهد بود و کاربر می تواند مدارک زیادی در داخل گوشی ذخیره کند.

این گوشی به گوشی P30 شبیه است. صفحه نمایشی با برش قطره ای در این گوشی دیده می شود و صفحه نمایش آن خمیده نیست. حاشیه های صفحه نمایش این گوشی کم بوده و سنسور اثر انگشت در زیر تاچ اسکرین آن قرار دارد. دوربین چهارگانه در پنل پشتی جا خوش کرده است و شاید مانند گوشی P30  امکان زوم ۱۰ برابر برای این گوشی مدنظر گرفته شده است. سنسور دوربین اول،, f/1.7, PDAF 32 مگا پیکسل ، سنسور دوربین دوم،, f/2.2, 12mm (اولترا واید)  ۸ مگا پیکسل، سنسور دوربین سوم ، , f/2.2, depth sensor 5 مگا پیکسل است. رزولوشن صفحه نمایش Super AMOLED capacitive touchscreen,  ، و ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد.

مشخصات این گوشی در TENAA ظاهر نشده است. برای تصویر برداری و فیلمبرداری بهترین دوربین است و سنسور ۴۸ مگا پیکسلی باعث خواهد شد تا تصاویر و فیلم ها با بهترین کیفیت تصویر برداری شده و ذخیره شود. شرکت گوگل در پیروی از سیاست های آمریکا ، شرکت هواوی را تحریم کرد و تا حدی باعث ناپایداری در امورات این شرکت شد  و تا مدتی بخش اپ استور گوگل برای کاربران گوشی هواوی غیرقابل دسترس بود. شاید این شرکت معروف چینی در آینده نزدیک سیستم عامل خود را معرفی کرده و این سیستم عامل را در محصولات خود به کار ببرد. تک سیم کارته بوده و سیم کارت های نانو را هم می توان در آن استفاه کرد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل است.

پردازنده این گوشی Octa-core (2×2.6 GHz Cortex-A76 & 2×1.92 GHz Cortex-A76 & 4×1.8 GHz Cortex-A55) و تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام در آن تعبیه شده است. سیستم عمل اندروید ۹ پای در آن به کار رفته است. پردازنده گرافیکی Adreno 612 است. قابلیت تصویربرداری پانوراما،  HDR، در دوربین این گوشی قرار داده شده است. جک هدفون ۵/۳ میلی متری برای این گوشی مدنظر گرفته شده است.

شبکه WLAN این گوشی به شبکه های Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot  مجهز شده است. بلوتوث ۵.۰, A2DP, LE است. مشخصات GPS، A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS است. سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، نزدیکی و قطب نما در این گوشی کارگذاشته شده است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ ۲۵ وات انرژی این گوشی را تامین می کند.

در سه شماره سریال SM-A705F, SM-A705FN, SM-A705GM, SM-A705MN, SM-A7050 عرضه خواهد شد. این گوشی در اتحادیه اروپا ۳۳۰ یورو عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا