بررسی‌ تخصصی

نقد و بررسی تخصصی iPhone SE

http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/apple/apple-iphone-se-1.jpg

آیفون SE ؛ جدیدترین آیفون تا به امروز تاریخ اپل . سخت افزاری قدرتمند با تراشه بسیار قدرتمند Apple a9 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و عکس برداری حرفه ای و فیلم برداری به صورت ۴K به همراه عکس برداری زنده .
دستگاهی کوچک در عین حال پر کاربرد و قدرتمند.

طراحی

iPhone SE طراحی بسیار زیبا و کوچک و بدنه آلومینومی و به راحتی میتواند در یک دست جای گیرد . صفحه نمایش رتینای ۴ اینچی و شعاع دید بسیار عالی به همراه بدنه آلومینیومی بسیار محکم .

سخت افزار

اولین گوشی قدرتمند ۴ اینچی
iPhone SE همان تراشه بسیار قدرتمند iPhone 6s استفاده میکند که با معماری ۶۴ بیتی میباشد . تراشه A9 با عملکرد گرافیکی بسیار عالی خود میتواند از پس بازی های بسیار سنگین و به راحتی میتواند از پس کار های روزمره بر آید و اندکی لگ مشاهده نمیشود .
در چیپ a9 هسته ای دیگر به اسم m9 وجود داره که وظیفه کنترل سنسور ها از جمله : سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ و قطب نما و … را به عهده داره . شما کافیه گوشی خود را با کلمه ” hey siri ” صدا کنید . مشاهده خواهید کرد که گوشی شما نسبت به حرف شما واکنش نشان میده و siri در خدمت گذاری شما حاضر میشه .

دوربین

هر چیزی که شما از یک دوربین توقع دارید !!!
دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فیلم برداری به صورت ۴K و عکسبرداری حرفه ای به همراه Live Photo !

Live Photo

عکس برداری به صورت زنده با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل به همراه صدا و تصویر عکس !
FaceTime HD camera with Retina Flash.
دوربین جلوی HD به همراه فلش رتینا که باعث با کیفیت تر شدن عکسبرداری سلفی خواهد شد .
iCloud Photo Library
فضای ابری عکس های شما که همیشه باعث میشه عکس های گرفته شده یا عکس های موجود داخل گوشی روی فضای ابری ذخیره بشه که همیشه همراه شما باشد .

تاچ آیدی

سیستم امنیتی پیشرفته درست از روی انگشتان شما !

تاچ آیدی سیستم امنیتی بسیار ساده و قدرتمندی است که شما میتونید هنگام باز کردن قفل گوشی و یا … از اون استفاده کنید . تاچ آیدی قفل بسیار ساده و پر امنیتیست که فقط توسط انگشتان خود شما قفل گوشی خودتون رو باز کنید .

apple pay

پرداخت سریع و با امنیت
apple pay امکانی پسیار کاربریس در خرید از اپ استور . با امنیت و سریع که شما با گذاشتن انشگتتون بر روی تاچ ایدی میتونید به راحتی از اپ استور خرید نمایید .

wireless

سرعت بیشتر در lte و در استفاده از وایی فایی
با تقویت سخت افزار اپل شاهد این هستیم که باعث افزایش پشتیبانی از ۱۹ باند lte و بالا بردن سرعت تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و بالا سرعت وایی فایی تا ۴۳۳ مگابیت برثانیه !

iOS 9

در ios 9 سعی شده که رابط کاربری بسیار ساده و اینترفیس زیبا در عین حال ساده رو در اختیار کاربر قرار بگیره و کاربر اطمینان خاطر داشته باشه از امنیت نرم افزار !
ایفون se گوشی بسیار زیبا در عین حال کوچیک و بسیار قدرتمندی است که تا به امروز اپل ساخته شده . گوشی بسیار قدرتمندی که اندازه صفحه ۴ اینچی که با یک دست میشه با گوشی کار کرد و چیپ قدرتمند a9 و صفحه نمایش بسیار عالی و بدنه آلومینیومی بسیار زیبا
این تلاش اپل بوده که گوشی کوچک در عین حال قدرتمند رو اختیار کاربران قرار بده که کاربر حس خوبی داشته باشه زمانی که با گوشی کار میکنه .
ترجمه از تیم مدیریتی انجمن iOS سایت موبایلستان .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا