اخبار

نمایشگرهای تسلا مدل ۳ را ال جی تولید خواهد کرد

شهرت تسلا به طراحی های منحصر به فرد خودروهایش است که شامل طراحی داخلی آنها نیز می شود. جایگزینی دکمه های داخلی اتومبیل با یک تبلت بزرگ روندی معمول و شناخته شده در صنعت خودرو نیست، ولی تسلا چندی است در خودروهای خود از چنین فناوری بهره می برد و حالا قرار است این طراحی در مدل ۳ تسلا که چندی پیش رونمایی شد نیز به کار رود. بنا بر اخبار قرار است تولید این نمایشگر ۱۵ اینچی که در این خودروی برقی به کار خواهد رفت را کمپانی ال جی به عهده گیرد.
 
در حالیکه سایر اتومبیل های هم سری با مدل۳ از طراحی معمول داشبورد با سنجشگرهای دیجیتال برخوردارند، طراحی داخلی مدل ۳ کاملا آینده نگرانه است، چرا که از هیچ مانیتور و سنجشگری در پشت فرمان اتومبیل خبری نیست. همه کنترل ها قرار است بر روی یک نمایشگر در سمت راست راننده قرار گیرند.
 
به گزارش رویترز کمپانی ال جی به عنوان تنها کمپانی تولید کننده نمایشگرهای مدل ۳ انتخاب شده است. این بدین معنی است که اعتماد تسلا از TPK Holdings ، کمپانی که در حال حاضر نمایشگرهای مدل S و مدل X را تولید می کند، سلب شده است.
تسلا اعلام کرده قرار دادن این نمایشگرهای افقی در مدل ۳ در واقع برای بررسی امکانپذیری بهره مندی از چنین سیستمی در خودروهاست. تسلا پس از رونمایی از مدل ۳ واکنشی باورنکردنی از مخاطبین خود دریافت کرد و تعداد درخواست پیش خرید برای این خودرو که تا سال آینده وارد خط تولید نخواهد شد به طرز باورنکردنی زیاد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا