اخبار

نمایشگر گلکسی اس ۸ عنوان برترین نمایشگر تاریخ تلفن‌های همراه را از آن خود کرد

نمایشگر گلکسی اس ۸ عنوان برترین نمایشگر تاریخ تلفن‌های همراه را از آن خود کرد

نمایشگر گلکسی اس ۸

تلفن همراه جدید سامسونگ به‌خوبی توانسته است تا رسانه‌ها را با اخبار خود پر کند ولی این موضوع به این معنی نیست که منتقدان و تیم‌های حرفه‌ای بررسی بیکار نشسته و قصد ندارند تا اجزای مختلف این دستگاه را به‌صورت مجزا بررسی نمایند. در این میان گروهی از متخصصان در زمینه نمایشگرها که با نام DisplayMate شناخته می‌شوند به بررسی نمایشگر این دستگاه دست زده‌اند.

دکتر ریموند سونریا به‌عنوان مدیر این شرکت اعلام کرده است که بررسی‌های انجام شده توسط آن‌ها در زمینه نمایشگر گلکسی اس ۸ شرکت سامسونگ نشان داده است که این دستگاه به یکی از بهترین نمایشگرهای ساخته شده در تاریخ مجهز است. جالب است بدانید که علیرغم این‌که گلکسی نوت ۷ به خاطر ماجرای باتری خود به یکی از منفورترین دستگاه‌های تاریخ تلفن‌های همراه هوشمند بدل شده بود ولی این دستگاه نیز یک نمایشگر عالی را برای کاربران به همراه می‌آورد که به گفت دکتر سونریا تمامی اختراع‌ها و نوآوری‌های اعمال شده بر روی نمایشگر گلکسی نوت ۷ به نمایشگر گلکسی اس ۸ انتقال پیدا کرده‌اند.

به‌این‌ترتیب این نمایشگر توانسته است تا از آزمایشگاه‌های DisplayMate رتبه A+ را کسب کند که این رتبه به‌عنوان بالاترین درجه قابل اهدا به یک نمایشگر در خروجی این آزمایشگاه به‌حساب می‌آید. جالب است بدانید که کیفیت نمایشگر گلکسی اس ۸ به‌قدری خوب بوده است که دکتر سونریا اعلام کرده است که نمایشگر بهترین نمایشگری بوده است که تا به امروز در آزمایشگاه‌های DisplayMate مورد بررسی قرار گرفته است.

این نمایشگر موفق به ثبت رکوردی جدید در زمینه شفافیت شده و ۱۰۲۰ nit (واحد بررسی شفافیت نمایشگر) را از خود برجای گذاشته است. دیگر رکوردهای ثبت شده توسط نمایشگر گلکسی اس ۸ نیز شامل بالاترین میزان رنگ طبیعی یعنی ۱۱۳ درصد در مدل DCI-P3 و ۱۴۲ درصد در مدل sRGB / Rec.709، بالاترین امتیاز کنتراست در نور محیطی طبیعی با ۲۲۷ واحد و کمترین میزان بازتاب تصویر از روی نمایشگر با ۴٫۵ درصد بوده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا