اخبار

نمایشگر گلکسی اس ۹ نسبت تصویر ۲۱ به ۹ خواهد داشت

نمایشگر گلکسی اس ۹ نسبت تصویر ۲۱ به ۹ خواهد داشت
هر روز اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی سری گلکسی شرکت سامسونگ به گوش می‌رسد و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده درباره این تلفن همراه هوشمند به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۹ قرار است تا به یک نمایشگر ویژه با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ مجهز باشد.
نمایشگرهای بدون لبه و دارای نسبت ۱۹ به ۸ در نسل فعلی تلفن‌های همراه هوشمند به اوج کاربری خود رسیده‌اند و به همین دلیل نیز چندان عجیب نیست که شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ برنامه‌ای ویژه برای عرضه نسل بعدی تلفن‌های همراه خود با نمایشگرهایی متفاوت و بهتر از نسل فعلی باشند. در همین راستا نیز شرکت سامسونگ قصد دارد تا نمایشگر گلکسی اس ۹ را در مقایسه با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با نمایشگری بهتر و متفاوت‌تر روانه بازار مصرف کند.
نسب تصویر یاد شده یعنی ۲۱ به ۹ موجب می‌شود تا بتوان متوجه شد که این محصول به یک نمایشگر بدون لبه مجهز است که تقریبا تمامی بخش جلویی دستگاه را پوشش می‌دهد. این امر موجب می‌شود تا نسبت بدنه و نمایشگر در گلکسی اس ۹ به بالاترین میزان مشاهده شده بر روی یک تلفن همراه هوشمند بدل شود.
گفت می‌شود که نمایشگر گلکسی اس ۹ قرار است تا ۹۰ درصد از کل بخش جلویی دستگاه را پوشش بدهد که این امر موجب می‌شود تا این محصول از تمامی مدل‌های موجود در بازار مصرف متفاوت به نظر برسد. همچنین گفته‌های درباره طراحی لبه‌دار این مدل به گوش می‌رسد که البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره آن منتشر نشده است و باید این مورد را بیشتر به‌عنوان یک شایعه به‌حساب آورد.
شایان ذکر است که گفته می‌شود که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس قرار است تا در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۸ که کمتر از یک ماه دیگر در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود رونمایی شوند. به این ترتیب زمان زیادی تا تفکیک شایعه از واقعیت باقی نمانده است و می‌توان انتظار داشت که در طول دو یا سه هفته آینده تصاویر محصول نهایی نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا