اخبار

نمایشگر گلکسی اس ۸ طرفداران نوت ۷ را راضی نگه خواهد داشت

تا الان، چیزهایی که از نمایشگر گوشی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) می‌دانیم این است که پرچمدار بعدی سامسونگ (با توجه به برآوردهای تجربی) در دو مدل و با دو اندازه صفحه نمایش عرضه خواهد شد؛ مدل اولی مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی است و مدل بزرگتر، صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی خواهد داشت. امروز نیز گزارشی در خصوص نمایشگر گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شده که اگر محتویات این گزارش حقیقت داشته باشد، سامسونگ دو مدل از این گوشی با نمایشگرهایی بزرگتر خواهد ساخت.
گویا این غول دنیای تکنولوژی تصمیم گرفته است که با ساخت پرچمدار جدید خود، رضایت مشتریان و دوستداران سری گلکسی نوت را نیز به سمت خود جلب کند و به گونه‌ای آنها را راضی نگه دارد. البته به نظر می‌رسد این تصمیم سامسونگ -با توجه به افتضاحی که گلکسی نوت ۷ به بارآورد- تصمیمی منطقی باشد. به همین دلیل است که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد علاوه بر مدل‌های استاندارد، گلکسی اس ۸ را در دو مدل با نمایشگرهای ۵٫۷ اینچی و ۶٫۲ اینچی نیز تولید کند.

 

نمایشگر گوشی گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی نوت ۷

 
نکته دیگری که در این گزارش آمده این است که ابعاد فیزیکی گوشی گلکسی اس ۸ قرار نیست تغییر کند و به همان صورت باقی خواهد ماند و به جای آن، حاشیه‌های اضافی برداشته خواهد شد و دکمه هوم فیزیکی نیز حذف و به صورت مجازی در نمایشگر گوشی گلکسی اس ۸ ادغام شود.
در انتهای این گزارش نیز آمده است که سامسونگ قصد دارد این مدل‌های غول‌پیکر گوشی گلکسی اس ۸ را با پسوند پلاس (Plus) تولید و عرضه کند.
گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ مجهز به پنل تمام OLED و فاقد حاشیه خواهد بود. اگر اخبار قبلی در خصوص پرچمدار بعدی سامسونگ و خبرهای جدید حول و حوش آن درست باشد، کهکشانی بعدی کره‌ای‌ها نه تنها طرفداران گلکسی نوت ۷ ، بلکه همه دوستداران سامسونگ را مجذوب خود خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا