اخبار

نوت ۷ ریفربیشد سر انجام با نام Fan Edition رونمایی شد

پس از گذشت یک سال از جریانات اتفاق افتاده در مورد گلکسی نوت ۷، بلاخره سامسونگ نوت ۷ ریفربیشد را رونمایی کرد. سامسونگ نسخه‌ی جدید گوشی هوشمند خود را با نام Fan Edition رونمایی کرده است. این گوشی با قیمت نزدیک به ۶۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد و  همچنین رنگ‌های در نظر گرفته‌شده برای این گوشی هوشمند شامل طلایی، نقره‌ای، آبی و مشکی هستند. سامسونگ با استفاده از گوشی‌های گلکسی نوت ۷‌ که باقی مانده بود و با بهره‌گیری از ماژول‌های تولیدشده، اقدام به تولید نسخه‌ی فن ادیشن کرده است. باتری تعبیه‌شده در این گوشی هوشمند ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد تا دوباره مشکلات پیشین تکرار نشود.
این گوشی دیگر مشکل نوت ۷ را نخواهد داشت و از یک الک ۸ مرحله ای برای تست باتری گذشته است. از دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت Fan Edition باید به بهره‌گیری از آخرین نسخه‌ی رسمی اندروید یا همان نوقا روی این گوشی اشاره کرد. ضمنا نوت جدید سامسونگ از وجود دستیار صوتی هوشمند بیکسبی نیز بهره می‌برد. بیکسبی در گلکسی نوت ۷ ریفربیشد یا Fan Edition از طریق دستورات موسوم به Air Command قلم S Pen نیز قابل اجرا است.
برنامه سامسونگ برای فروش نسخه اولیه ۴۰۰ هزارتایی در کره است ، البته فعلا این برنامه در کره اجرایی است و بعدا به دیگر کشور ها نیز خواهد رسید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا