اخبار

نوت ۸ در امریکا عرضه شد

سامسونگ به علت مشکلات بوجود آمده در گلکسی نوت ۷، امسال برای عرضه گلکسی نوت ۸ زود تر وارد عمل شد و این گوشی را از امریکا وارد بازار کردو
دو شبکه ارتباطی Vrizon و Sprite این گوشی استثنایی را در امریکا عرضه خواهند کرد. کاربران شرکت سامسونگ می گویند که حالت ((پیش فروش)) در وبسایت سامسونگ به ((فروخته شده)) تبدیل شده است.
در امریکا T-Mobile نیز زودتر از بقیه شبکه های ارتباطی اعلام کرده بود که این گوشی را به فروش خواهد رساند. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۱۵ سپتامبر به دست خریداران خواهد رسید؛ به همین جهت، سایر کاربران باید تا اواخر هفته‌ی آینده به‌منظور عرضه گلکسی نوت ۸ به بازار منتظر بمانند.
شرکت سامسونگ برای افزایش فروش گلکسی نوت ۸، همچنین طرح‌های ویژه‌ای برای افرادی که این فبلت را پیش‌خرید کنند؛ در نظر گرفته است. به‌عنوان مثال، اپراتور تی-موبایل به خریداران پرچم‌دار جدید سامسونگ که حدود ۹۳۰ دلار قیمت دارد؛ یک دوبین گیر ۳۶۰ یا کارت حافظه میکرو اس‌دی +Evo با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به همراه داک شارژ بی‌سیم قابل‌ تبدیل هدیه می‌دهد.
پرچم‌دار جدید سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن +Quad HD همراه شده و شرکت سازنده، آن را به‌عنوان اولین محصول خود با دوربین دوگانه، معرفی کرده است؛ این فبلت به دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. گلکسی نوت ۸ مانند گلکسی اس ۸ پلاس، طراحی کشیده دارد و قدرت پردازشی آن توسط تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ (مدل جهانی) و اسنپدراگون ۸۳۵ (مدل مخصوص ایالات متحده و چین) تأمین می‌شود؛ برای بهبود عملکرد گلکسی نوت ۸، شرکت سازنده آن را به ۶ گیگابایت رم مجهز کرده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا