اخبار

نوت ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود

شایعات حاکی از آن است که حدود ۲هفته مانده به عرضه گوشی نوت ۸ ، این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از طرفی اندروید آن اندروید O خواهد بود و رم آن نیز ۸ گیگابایت است.
البته، تمامی شایعه‌پردازان موافق گمانه‌زنی‌های موجود مبنی بر عرضه مدل رده‌بالای گلکسی نوت ۸ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیستند. با این‌ حال، بعید نیست نسخه رده‎بالای این فبلت پرچم‏‎دار در بازارهایی مانند چین و کره جنوبی عرضه شود که مقدار حافظه رم برای کاربران اهمیت دارد. سامسونگ پیش‌تر فبلت ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی کرد و این مدل را به‌صورت محدود در تعدادی از بازارهای آسیا به فروش رساند.
چیزی که قطعا در مورد این گوشی می دانیم این است که با تراشه اکسینوز ۸۸۹۵ با فناوری ۱۰ نانومتری به بازار عرضه می شود؛ این تراشه برای مدل «جهانی» گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته شده است و گمان می‌رود که قلب تپنده پرچم‏‌دار جدید سامسونگ در بازار ایالات متحده، چیپ‏‌ست هشت هسته‎ای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام باشد. هم‎چنین، انتظار می‌‏رود گلکسی نوت ۸ از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی کند؛ احتمالاً با یک کارت حافظه جانبی، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را حداقل تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.
گلکسی نوت ۸ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با پنل سوپرامولد مجهز شده است و در اصل، نسخه نسبتاً بزرگ‎تری از نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display را به همراه خواهد داشت که در گوشی‌های گلکسی اس ۸ سامسونگ دیده‌ایم. نمایشگر نوت ۸، نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ خواهد داشت که در حال حاضر، در میان گوشی‏‌های هوشمند خیلی مرسوم نیست.
این گوشی با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار در تاریخ ۱ شهریور ماه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا