اخبار

نوت ۸ در کمتر از یک روز ۴۰۰ هزار نسخه پیش فروش کرد

دیروز نوت ۸ رکورد شکاند و در پیش فروش اول خود در کشور کره در کمتر از یک روز ۴۰۰ هزار نسخه پیش فروش کرد. با اینکه به اعتقاد خیلی‌ها برچسب قیمت ۹۶۰ دلاری گلکسی نوت ۸ می‌تواند مانعی برای خرید این محصول باشد؛ اما رسانه‌های مختلف گزارش کرده‌اند که پیشنهادات جذاب سامسونگ سبب شده تا پیش‌خرید این محصول به رکورد جالبی برسد.
جالب است که بدانید سال گذشته این عدد را نوت ۷ در ۱۳ روز اول تجربه کرد و نه در ۱ روز!
رکورد پیش‌خرید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در کشور کره بعد از ۴۸ ساعت به تعداد ۵۵۰ هزار دستگاه رسید که پیش‌بینی می‌شود شاید در این زمان، گلکسی نوت ۸ بتواند رکورد پیش‌خرید پرچم‌داران سری S این غول کره‌ای را بشکند. خریداران بیشتر به نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی گلکسی نوت ۸ علاقه دارند و ۶۵ درصد پیش‌خریدهای صورت‌گرفته در کشور کره مربوط به این نسخه می‌شود.
به نظر می آید که نسخه آبی نفتی این محصول پیش فروش بیشتری داشته است.البته note 8 در رنگ‌های مشکی، خاکستری ارکیده‌ و طلایی نیز عرضه می‌شود. ضمن اینکه نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد.
آیا نوت ۸ می تواند تا آخر هفته رکورد ۱ میلیون پیش فروش را بشکند؟ این فبلت از روز ۲۹ شهریور در کشور کره عرضه خواهد شد؛ اما افرادی که گلکسی نوت ۸ را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند محصول خود را روز ۲۳ شهریور تحویل بگیرند.
این گوشی استثنایی سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی سوپرامولد با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹، رم ۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه و پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ (اسنپدراگون ۸۳۵ در بازار آمریکا) مجهز شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا