اخبار

نوکیا اندرویدی تا یک ماه دیگر در بازار جهانی

HMD Global به‌عنوان شرکت اصلی سازنده گوشی های نوکیا قصد دارد تابستان سال جاری میلادی سه مدل اندروید نوکیا ۳، ۵ و  ۶ و نسل جدید گوشی ۳۳۱۰ را به‌طور هم‌زمان در ۱۲۰ بازار عرضه کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید منتظر عرضه‌ی هم‌زمان گوشی‌های این شرکت در بازارهای جهانی باشیم.
طبق خبر های درز شده از وبسایت های معتبر تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های جدید نوکیا در مالزی اشاره شده است. اولین گوشی که بر اساس این گزارش وارد بازار می‌شود،  ۳۳۱۰ به‌عنوان یک گوشی کلاسیک و ارزان‌قیمت است که توانست در MWC ۲۰۱۷، نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند. گفته می‌شود فروش این محصول از اواخر آوریل آغاز می‌شود، در حالی که سه گوشی اندروید این شرکت ماه می وارد بازار خواهند شد. قرار است فروش نوکیا ۳ از اوایل ماه، ۵ اواسط ماه و ۶ از اواخر ماه انجام شود.
ماه گذشته اعلام شد که فروش سه گوشی اندروید جدید نوکیا اواخر ماه می و اوایل ژوئن آغاز خواهد شد که با خبر جدید همخوانی دارد. در حالی که اچ‌ام‌دی گلوبال، اعلام کرده است هر ۴ گوشی در بازارهای سراسر دنیا عرضه خواهد شد؛ بی‌شک نمی‌توان انتظار داشت هر چهار محصول در یک روز عرضه شوند و به همین دلیل می‌توان خبر جدید را موثق دانست.
از طرف دیگر به دلیل توقف پشتیبانی از شبکه نسل دو در امریکا، ۳۳۱۰ در بازار این کشور عرضه نخواهد شد یا حداقل در آینده‌ی نزدیک این اتفاق رخ نمی‌دهد. در واقع چندین کشور دیگر شرایط مشابهی دارند و خریداران نسل جدید ۳۳۱۰ باید مطمئن شوند که آیا امکان استفاده از این گوشی در کشور آن‌ها وجود دارد یا خیر.
نوکیا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا