اخبار

نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۴G در راه است

نوکیا ۳۳۱۰

 
بسیاری از ما با تلفن همراه نوکیا ۳۳۱۰ خاطرات بسیاری داریم و می توان ادعا کرد که این دستگاه هم اکنون برای ما به یک نوستالژی تبدیل شده است. به همین دلیل نیز کمپانی نوکیا در طی سال جاری میلادی اقدام به بازآفرینی این تلفن همراه کرده و در حین حفظ المان‌های اصلی این دستگاه نظیر طراحی و موقعیت قرارگیری کلیدهای فیزیکی و اندازه صفحه‌نمایش، تغییرات چشم‌گیری را نیز در آن اعمال کرده است. یکی از این تغییرات مربوط به رنگ‌های متفاوت نوکیا ۳۳۱۰ بود که تقریباً مطابق با هر سلیقه‌ای طراحی‌شده بود و از طرفی نیز این دستگاه ویژگی‌های یک دستگاه مدرن از قبیل پشتیبانی از اینترنت ۲G و ۳G را نیز داشت.
بااین‌وجود این بار این تلفن همراه باقابلیت پشتیبانی از فناوری ۴G تولیدشده است و به‌زودی به بازارهای جهانی ارسال خواهد شد. نوکیا ۳۳۱۰ پشتیبانی‌کننده از فناوری ۴G که با شماره‌سریال TA-1077 شناخته می‌شود در ابتدای ماه میلادی جاری در کشور چین به‌صورت رسمی تائید شد و به دنبال آن نیز بانام نوکیا ۳۳۱۰ ۴G شناخته شد. این دستگاه هم‌اکنون برای تحلیل و بررسی‌های دقیق‌تر به شرکت TENNA ارسال‌شده و البته تصاویری از شکل ظاهری آن نیز در شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است. که تفاوت چندانی با نمونه‌های  ۲G و ۳G خود ندارد.
البته همان‌طور که انتظار می‌رود مشخصات این تلفن همراه بسیار محدود است اما یک نکته بسیار جالب در این میان این است که لیست مشخصات این دستگاه دربردارنده اطلاعاتی از سیستم‌عامل یون بوده است که ظاهراً به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن قرارگرفته است. لازم به ذکر است که سیستم‌عامل یون درواقع سیستم‌عامل اندرویدی ویژه‌ای از وب‌سایت علی‌بابای چینی است.
بااین‌وجود هنوز اطلاعاتی در رابطه با برچسب قیمتی در مظر گرفته شده از سوی کمپانی نوکیا برای این نوع از نوکیا ۳۳۱۰ ۴G عرضه نشده است و البته انتظار می‌رود که این ارقام تا زمان فروش دستگاه یادشده مخفیانه باقی بماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا