اخبار

نوکیا ۳۳۱۰ ویژه با الهام گیری از ولادیمیر پوتین

نوکیا ۳۳۱۰ ویژه با الهام گیری از ولادیمیر پوتین

نوکیا ۳۳۱۰ نسخه ولادیمیر پوتین

نوکیا به‌تازگی نسخه‌ای جدید از تلفن همراه نوستالژیک ۳۳۱۰ را در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرده و با این اقدام توجه رسانه‌های دنیا را به خود جلب کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که کشور روسیه نیز برای جشن و شادی بازگشت این تلفن همراه را به‌صورت ویژه و جدیدی برپا خواهد کرد زیرا پس از رونمایی از این تلفن همراه هوشمند، کمپانی آلمانی خاویار (Caviar) نسخه جدیدی از این تلفن همراه که الهام گرفته شده از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، است را به بازار معرفی کرد.

بااین‌حال باید به یاد داشت که این تلفن همراه که با نام “Supremo Putin” خوانده می‌شود یک نوکیا ۳۳۱۰ معمولی نیست بلکه یک تلفن بسیار زیبا با قاب پوشیده از طلا و تیتانیوم است که بر اساس گفته شرکت سازنده آن یادآور سلیقه و شخصیت ولادیمیر پوتین است. این تلفن همراه بسیار لوکس با برچسب قیمتی ۹۹۰۰۰ روبل روسیه به بازار عرضه می‌شود که این رقم چیزی معادل ۱۷۰۰ دلار آمریکا است. رقم در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه بسیار بالاتر از نوکیا ۳۳۱۰ معمولی تازه رونمایی شده است که قیمت نهایی آن برابر با ۵۲ دلار در نظر گرفته شده بود.

لازم به ذکر است که طراحی‌های منحصربه‌فرد تلفن همراه Supremo Putin به اینجا محدود نمی‌شود. در پشت این تلفن همراه نیز تصویر ولادیمیر پوتین به همراه یک قاب چوبی صیقلی قرارگرفته است. کمپانی سازنده این قالب در بیانیه‌ای اعلام کرد که: «بازگشت تلفن همراه نمادین نوکیا از چشم طراحان خاویار دور نمانده است و تنها درست بعد از رونمایی شده نسخه جدید ۳۳۱۰ مدل خود را معرفی کردند.»

باید بدانید که این اولین باری نیست که تصویر ولادیمیر پوتین را بر روی یک تلفن همراه می‌بینیم. چندی پیش نیز همین کمپانی نسخه‌ای از آیفون ۷ پلاس را با مضمون پوتین ارائه کرده بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا