اخبار

نوکیا ۷ پلاس میان رده ای پرقدرت

نوکیا ۷ پلاس میان رده ای پرقدرت

نوکیا ۷ پلاس به عنوان یکی از میان رده های تازه رونمایی شده موفق شده است تا نظر بسیاری را به خود جلب کند. به نظر بسیاری از متخصصان این تلفن همراه هوشمند به بدنه فلزی احساس بسیار خوبی را در دست به کاربر اعمال می کند. با این حال این تلفن همراه هوشمند از لحاظ ظاهری زیبا ترین دستگاهی نیست که تا کنون عرضه شده است اما طراحی زیبای بدنه پشتی آن قطعا نظر طرفداران طراحی های به روز را به خود جلب می کند.
بیشتر بدنه جلویی این دستگاه با صفحه نمایشی ۶ اینچی پوشانده شده است که رزولوشن و روشنی صفحه آن نیز بسیار مناسب است. همچنین نوکیا ۷ پلاس از نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ استفاده می شود که در حال حاضر بیشترین نسبت برای ضفحه نمایش های موجود در بازار است. با این حال از آنجا که جایی برای قرار دادن حسگر اثر انگشت در بدنه جلویی دستگاه وجود ندارد، این حسگر به بدنه پشتی و دقیقا در زیر لنز دوربین انتقال پیدا کرده است.
نوکیا ۷ پلاس از لحاظ سخت افزاری از به روز ترین نسخه اندروید استفاده می کند که البته به صورت اندروید وان عرضه شده است. همچنین برخورداری از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ نیز یکی از مزیت های اصلی این دستگاه است که در کنار اندروید وان بهینه سازی شده می تواند تجربه بسیار مناسبی از اندروید را به کاربران انتقال بدهد.
دوربین دوقلوی در نر گرفته شده برای بدنه پشتی این دستگاه نیز لنز اصلی Zeiss این دستگاه را با دوربین دومی برای ثبت تصاویر جذاب تر و حرفه ای تر ترکیب می کند. به صورت کلی نوکیا ۷ پلاس یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند در بازه قیمتی ۴۰۰ دلار است که ضرورت های یک تلفن همراه هوشمند را در خود جای داده است. نوکیا در بازاریابی این دستگاه از آن به عنوان تلفن همراه هوشمندی که می توانید بر آن تکیه کنید یاد کرده است که البته این شعار در رابطه با این دستگاه تا حد بسیار زیادی حقیقت دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا