اخبار

نوکیا ۸ با اندروید ۸ می آید

هفته اینده زمان رسمی معرفی اندروید O یا اندروید ۸ خواهد بود ، که در این میان نیز دو گوشی رده بالای سامسونگ به نام گلکسی نوت ۸ و گوشی رده بالای نوکیا به نام نوکیا ۸ معرفی خواهند شد. انتظار بسیار زیادی می رود که هر دوی این گوشی ها دارای این سیستم عامل باشند.
اچ‌‏ام‌‏دی گلوبال، رویداد خبری خود را در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) برگزار می‎کند و سامسونگ نیز، فبلت پرچم‏دار جدید خود را در رویداد Unpacked، در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) معرفی خواهد کرد. به همین جهت، انتظار می‎رود نوکیا ۸ و گلکسی نوت ۸ به‌صورت رسمی در نمایشگاه IFA برلین در شهریور، به نمایش گذاشته شود.
هر دوی گوشی های نامبرده تفاوت های زیادی با هم دارند. در ابتدا انتظار می‌رفت هر دو مدل با سیستم‎عامل اندروید ۷.۰ نوقا راهی بازار شوند؛ هرچند، اچ‌‏ام‌‏دی گلوبال رابط‌کاربری نزدیک به نسخه‌ی خام سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی پرچم‏‌دار جدیدش تدارک دیده است و از سوی دیگر، سامسونگ با پوسته اختصاصی، گلکسی نوت ۸ را عرضه خواهد کرد.
حال طبق عکسی که از وبسایت geekbench به دست آمده است مشخص شده که گوشی نوکیا ۸ اولین گوشی خواهد بود که از اندروید ۸ استفاده می کند. حتی اگر نمونه فاش شده، یک مدل آزمایشی باشد؛ مطمئن هستیم که شرکت اچ‌ام‎دی گلوبال، به سرعت این مدل را به آخرین نسخه از سیستم‌‏عامل اندروید به‌‏روزرسانی خواهد کرد.
هنوز هم نام مشخصی برای اندروید O انتخاب نشده است اما می دانیم که صد در صد اندروید o ورژن ۸ اندروید خواهد بود نسخه‌ی نهایی اندروید O، هنوز عرضه نشده است؛ انتظار می‌رود طی هفته آینده، گوگل نام نهایی این نسخه را اعلام کند و هم‏چنین، گمانه‌‏زنی‌هایی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی سیستم‎عامل اندروید تا پایان هفته آینده، وجود دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا